کد خبر: 558502
تاریخ انتشار :

4 روش قدرتمند برای از دست دادن سریع چربی 

4 روش قدرتمند برای از دست دادن سریع چربی 
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

4 روش قدرتمند برای از دست دادن سریع چربی

در این مقاله، موضوعات مختلفی را که شامل "کاهش چربی " است، در بر می گیرم. به عنوان مثال ، من ورزش را مانند گذشته انجام خواهم داد ، یعنی به دلیل اینكه تحقیقات و شواهد قابل توجهی برای حمایت از نتایج واضح آن ارائه می دهد.

آنچه در این مقاله نباید به دنبال آن باشید ، یک قرص جادویی یا میانبر است که شما را برای کاهش وزن و کاهش چربی سریع دنبال می کند. چرا؟ از آنجا که اگر چنین قرصی حتی وجود داشته باشد ، با توجه به اینکه هیچ تغییری در سبک زندگی ایجاد نشده است ، این احتمال زیاد وجود دارد که هر چربی از دست رفته به سرعت برگردد.

این مراحل برای کاهش وزن کاملاً ساده هستند:

یک نگرش مناسب داشته باشید

نگرش شما یکی از مهمترین جنبه های کل فرآیند کاهش وزن است و مستحق قرارگیری در این لیست برای اولین بار است! این شامل شجاعت ذهنی شما برای ایجاد یک برنامه و استراتژی است و همه چیز را به گونه ای پیش می برد که نتیجه اجتناب ناپذیر باشد.

چگونه تعیین می کنید کدام نتیجه برای شما ایده آل است؟ به افكار خود نگاه كنيد و ببينيد كه احساس مي كنيد چطور نمي توانيد تحقق پيدا كنيد و سپس آن را به چالش بکشيد - خود را به عنوان مظهر آنچه مي خواهيد تصور كنيد. آنچه شما می توانید مفهوم سازی کنید می توانید به آن برسید!

آیا می خواهید با آن نسخه سالم تر ، قوی تر و خوشحال تر از خودتان هماهنگ شوید؟

ورزش با یک استراتژی

برخی از افراد که عنوان " ورزش " را می خوانند ، ممکن است بلافاصله بخواهند گذشته را مرور کنند و به توصیه های بعدی ادامه دهند ، با این حال ، این افراد به دلیل کاهش وزن ، بلکه تقویت نگرش ذهنی خود ، از تمرین واقعی بالقوه خودداری می کنند.

بهترین راه ورزش می تواند از تلاشهای کاهش وزن شما پشتیبانی کند ، استفاده از ناشتای متناوب یا خوردن محدود شده با زمان (که تحت عنوان غذا خوردن قرار خواهیم گرفت) در کنار تمرینات است. استراتژی ورزش باید در جهت تمرینات قلبی عروقی قبل و بعد از تمرین وزنه برداری باشد.

یک نمونه کلی از جلسه 60 دقیقه ای می تواند مانند این باشد:

  • تمرین قلبی گرم کردن 10-15 دقیقه
  • تمرینات: پیاده روی سریع ، آهسته دویدن ، دویدن ، دوچرخه ، بیضوی ، پله ها و غیره
  • HIIT (تمرین با شدت بالا) که در آن نه تنها کالری بیشتری می سوزانید بلکه تأثیر تمام فشارهای شدید چرخه ترمیم بدن را به hyperdrive تبدیل می کند. به این معنی که چربی و کالری بیشتری در مدت 24 ساعت پس از یک تمرین HIIT در مقایسه با یک حرکت با سرعت ثابت بسوزانید.
  • تمرینات: اسپرینت ، دوچرخه سرعت ، بیضوی سرعت ، دویدن پله ها / اسپرینت های تپه ، پلومتریک ، برپس و غیره
  • تمرین وزنه برداری 30-45 دقیقه
  • تمرینات: اسکوات ، بن بست ، خم شدن روی ردیف ها ، پرس دمبل ، مطبوعات نیمکت ، پرس پا ، کار کابل و غیره
  • خنک کردن تمرین قلبی 10-15 دقیقه
  • تمرینات: پیاده روی آهسته ، آهسته دویدن ، دوچرخه گاه به گاه ، بیضوی و غیره

انجام این روش بخش عمده ای از تلاشهای شما را به سمت کاهش وزن و کاهش چربی متمرکز می کند - و اگر در حین ورزش روزه گرفته اید ، مزایای بسیار خوبی برای کاهش چربی به دست خواهید آورد!

در زمان مناسب غذای مناسب بخورید

هنگام ورزش (دویدن ، دوچرخه ، وزنه برداری ، شنا و غیره) ، در حالی که در حالت "روزه دار" هستید ، بدن شما به جای استفاده از هر نوع غذا یا نوشیدنی که مصرف کرده اید ، به دنبال ذخایر چربی ذخیره شده برای استفاده برای انرژی است. . حالت پس از جذب بعد از آخرین وعده غذایی شما 8 تا 12 ساعت طول می کشد ، یعنی زمانی که شما شروع به ورود به حالت ناشتا می کنید. به طور معمول 12 ساعت بعد از آخرین وعده غذایی شما طول می کشد تا کاملاً وارد حالت روزه شوید ، اما من 14 ساعت بعد از ورزش و در طول زمان روزه داری (در حالی که در حالت روزه دار هستید) پیشنهاد می کنم.

خواب عمیق با کیفیت داشته باشید

به نظر می رسد مفهوم خوابیدن خوب برای کاهش وزن یک رویا است. با این حال ، در واقع چیزی برای این مفهوم وجود دارد ، و آن را با متابولیسم شما ارتباط دارد.

تحقیقات انجام شده در یک مطالعه در ژورنال آمریکایی تغذیه بالینی نشان داد زمانی که افراد از خواب گرسنه می شوند ، میان وعده های اواخر شب افزایش یافته و احتمال بیشتری برای تهیه میان وعده هایی با کربوهیدرات بالا وجود دارد. در مطالعه دیگری که در دانشگاه شیکاگو انجام شده است ، شرکت کنندگان محروم از خواب میان وعده هایی را که دو برابر چربی دارند نسبت به افرادی که حداقل 8 ساعت می خوابند ، انتخاب کردند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها