فال حافظ | فال حافظ دقیق

فال حافظ 14 مهرماه | نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید

فال حافظ روز خود را در سایت سرگرمی روز بخوانید.

کدخبر : 7492
سایت سرگرمی روز :

فال حافظ یکی از روش‌های پیشگویی در فرهنگ ایرانی است که بسیاری از مردم ایران به آن اعتقاد دارند. این روش برپایه گفته‌های مختلف شاعر بزرگ ایرانی، خواجه شمس الدین محمد حافظ شیرازی است. برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک شعر از دیوان حافظ را با دقت و تمرکز خوانده و سپس به صورت تصادفی یکی از بخش‌های کوتاه شعر را انتخاب کنید. سپس این بخش را در نظر بگیرید و با توجه به علائم و نشانه‌های موجود در زبان شعر، سعی کنید به یک پیش‌بینی یا تعبیر برسید. از جمله علائم و نشانه‌هایی که معمولاً در فال حافظ مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به آوای حرف‌ها، تکرار کلمات، وزن شعر و همچنین اشارات به موضوعات مختلفی مانند عشق، دوستی، جهان‌بینی و غیره اشاره کرد. اگرچه فال حافظ یک روش پیشگویی سنتی است، اما برای بسیاری از مردم ایران هنوز هم جایگاه ویژه‌ای در زندگی روزمره دارد و به عنوان یک راهنمایی در برخی امور مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 427 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی عاشق و دلباخته و صادق هستی، اما شنیده ای که رقیبی داری که در آستانه ی پیروزی است و این فکر تو را به شدت عذاب می دهد. برای یافتن راه چاره از هر دری وارد شده ای، ولی سودی نکرده است. بی تابی نکن، صبور باش و به پیمان خود وفادار بمان. به امید خدا همه کارها مطابق میل تو سامان خواهد گرفت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- درگیر مساله و کاری و نیتی شده اید که سودی برای شما ندارد. نفع آن به دیگران می رسد و زیانش در دراز مدت متوجه شماست. زیرا شما نسنجیده و گز نکرده پاره می کنید و این شرط عقل و اندیشه نمی باشد. پس فعلاً منصرف شوید.

۲- برای کاری، اصولی و قوانینی حکم فرماست و شما بدون تهیه مقدماتش دست به اقدام می زنید، در حالیکه ضروریست ابتدا اندیشه و سپس اقدام کنید. بنابراین برای نیت خود بیشتر فکر کنید و این کار توام با مشورت باشد.

۳- او بخاطر سود جویی خود به شما روی آورده و شما در کمال صداقت باور کرده اید. عجبا از شمای زود باور!

۴- خود را درگیر مسائل دیگران نکنید، بلکه با نقشه ای حساب شده و برنامه ای دقیق، همراه با سرعت عمل، دقت و تلاش درخور تحسین، پیش بروید تا موفق شوید.

۵- او زیرک است. شما باید با دلربایی و دقت عمل او را امتحان کنید. آنگاه قول مساعد بدهید.

۶- از نفرین پدر و مادر بر حذر باشید و بترسید. زیرا که نفرین او بر فراز ابرها قرار می گیرد تا خداوند به آن نظر کند و به آن می فرماید: "به سوی من آی تا تو را برای گوینده ات مستجاب کنم." پس از نفرین پدر و مادر بترسید. نفرین پدر از تیر شکافنده تر است و قلب مادر بهشت خداست و دل همسر گردشگاه ایزدی است.

۷- رنگ سرخابی و آبی کمرنگ برازنده شما است زیرا باعث امیدواری، اتکای به نفس، زیبایی، عشق پرستی و آرامش شما می گردد. بر نشاط و سرزندگیتان می افزاید و دوستان را به شما نزدیکتر می سازد.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 284 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت احساس گناه می کنی و خود را از گناهکاران می دانی، ولی بدان که لطف خدا بیشتر از جرم ماست. از او ناامید مشو و تنها از او یاری بخواه. گرچه هیچ کاری بدون خواست خدا انجام نمی پذیرد، اما همت و تلاش تو نیز لازم است تا بتوانی به مقصود دل خود برسی. مراد خود را از خدا بخواه تا بیابی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آرزویت را از خداوند طلب کن و دیگر با دوستان بد عهد و فریبکار نشست و برخاست نکن و بر خدا توکل کن. امید به او داشته باش و همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر خود را ادا کن تا به زودی آثار آن را ملاحظه کنید.

۲- دلسرد نباش. قیام کن و در خود انقلاب درونی ایجاد کن و با دقت، سرعت عمل، فعالیت و اراده، شاهد مقصود را در آغوش بگیر و به دیگران متکی نباش، بلکه دست به سوی خدای عزو جل دراز کن و از او یاری بخواه. خواهید دید که به مراد خویش می رسید.

۳- شما انسان خوبی هستی ولی اعتقادات ویژه ای داری و زیاد به حلال و حرام توجه نداری. قدری به اطراف و اطرافیان نگاه کن و از گذشته دیگران پند بگیر. نسبت به همسرت که عاشقانه تو را می خواهد، مهربان و صمیمی باش و از لجبازی و بگو مگو و سخنان ناهنجار در خانه دست بردار زیرا همه شما را دوست دارند ولی شما خود لجباز هستید.

۴- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* این عقل نا آزموده را به میخانه عارفان راهنمایی کن تا با شراب سرخ، معرفت در او گرمی بوجود آورد و با تجربه اش کن.

* اگر چه با تکیه بر طاعت خود نمی توان به وصال محبوب رسید، ای دل هر چه در توان داری، کوشش کن.

* گوشم نوکر حلقه به گوش زلف محبوب باد و چهره من از نزدیکی غبار استان مرشد دور مباد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۶- اگر می خواهید او به عهدش وفا کند و خلاف روا ندارد، به مدت ۶ شب با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه مریم آیه ۵۴ تا ۶۰ را بخوانید. خواهر به شما سخت نیازمند است. به یاریش بشتاب. ملاقات مهمی در این چند روزه خواهید داشت که بسیار مفید است.

۷- سلامتی شما به خطر می افتد. باید بیشتر توجه کنید. فرزند یا برادر شما بهانه گیری می کند. او را نصیحت کنید. در امور علمی موفق می شوید.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 268 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع هستی و از بلندپروازیهای بیهوده گریزان. دل به یاری سپرده ای و همه زندگی خود را در وجود او خلاصه نموده ای و به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی. به خاطر او از همه دوستان و آشنایان جدا شده و بر اسم و رسم دنیا پا نهاده ای. از زندگی خود لذت ببر که خدا با شماست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم، چهارم، ششم و هفتم می فرماید:

* از گلستان جهان، یک گل چهره زیباروی برای ما کافی است و همچنین سایه آن سرو روان در این دنیا برای ما بس می باشد.

* کاخ بهشت را به پاداش عمل می دهند. ما که قلندرگدا هستیم. صومعه پیر مغان و محل سالکان برای ما کافی است.

* کنار جوی آب بنشین و گذر عمر را مشاهده کن و از عبور آب قیاس زندگی کن زیرا این اشاره ای از بی ثباتی جهان برای ماست.

* محبوب با ماست. چه نیازی می باشد که طالب صفای زیادتر باشیم زیرا دوستی و صحبت آن مونس جان ما را کافی است.

* حافظ خطاب به معشوق می گوید: برای رضای خدا مرا از درگاه خود به بهشت روانه نکن زیرا در دنیا و آخرت فقط سر کوی تو برای من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که موجب فروغ دل و آسودگی خیال شما خواهد شد. پیشاپیش موفقیت شما را تبریک می گویم.

۳- این نیت با دقت، آگاهی و سرعت عمل حتماً عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. نباید زیاد عجله کنی زیرا کارها خراب می شود.

۴- بیمار شفا می یابد. از مسافر شما تا ۱۰ روز دیگر خبرهای جالبی دریافت می کنید. خرید خوبست ولی فروش را با دقت بیشتری انجام دهید. کسی قصد فریب دارد. مواظب باشید نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. اگر می خواهید ازدواج آنها سر نگیرد و انجام نیابد، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه نساء، آیه ۲۲ تا ۳۷ را با حضور قلب و معنی بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 200 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دلت بر روی نوک زبانت است و تا زبان می گشایی راز دل را برملا می کنی و این خصلتی است که برایت دردسر درست خواهد کرد. روزگار بدی است و تو باید بیش از اینها عاقل باشی. سادگی و خامی تو کار دستت خواهد داد. به هر کسی اعتماد مکن و بدان که حال روزگاران متغیر است، پس هوشیار باش و دیده را باز کن تا بتوانی راحت زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- راز دل خود را با هر کسی در میان نگذار و قدری خوددار و متفکر باش که حسودان به زندگی شما حسادت می ورزند.

۲- شخصی بلند قد، جو گندمی، سیاه چهره و باریک اندام، قصد فریب دارد. فوری از او دور شوید. از افراد سیگاری و معتاد جداً بر حذر باشید که آنها قصد فریب دارند.

۳- خرید و فروش زیان آور است. طلاق حتمی است ولی ازدواج مقدماتش فراهم نمی باشد. بیماری بهبود نمی یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. ۵ فرزند در طالع می باشد که یکی از آنها به مقام بزرگی خواهد رسید.

۴- این نیت عملی می گردد، به شرط آنکه خود را به دست تقدیر بسپاری و با یکی از بزرگان مشورت کنی. دقت و علاقه همراه شما باشد و پای در راه تلاش و کوشش بگذارید. از تزویر و ریای دوستان به ظاهر دوست، دور باش.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: اسرار آمیز، بلا و ناقلا، رفیق باز، نرم و ظریف، افسونگر، زیبا پسند، دارای حس ششم قوی، اهل معامله، مجلس آرا و با عمر طولانی.

۶- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و پنجم به شما می فرماید:

* آیا می دانی که چنگ و عود چه بیان می کنند؟ شراب در نهان بنوش زیرا نهی کنندگان از منکر، باده گساران را به ضرب تازیانه ادب می کنند.

* می گویند که از سر عشق و رمز محبت، نه صحبت کنید و نه بشنوید و نه گوش دهید. این کار بسیار مشکل است زیرا روح و روان و جسم ما با عشق، رشد و نمو کرده است.

* این سلاکان مجدداً پیر مغان را ناراحت کرده اند. ببین این رندها بر سر این پیر، چه بلاها می آورند ! نمک را می خورند و نمکدان را هم می شکنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۷- معامله ای کرده یا خواهید کرد و بعداً فسخ می شود. نگران نباشید چون سود بیشتری به دست خانواده شما می آید.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 460 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده ای، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و نهم می فرماید:

* عقل را در رودخانه زاینده رود اصفهان بینداز و به آواز بلبلان مانند جوانان سرزمین عراق شراب بنوش.

* آواز چنگ و کف زدن ساقی، عشق و هوس و شور و نشاط جوانی را به یادم می آورد.

* باقی مانده شراب را نیز در جام بریز و به ما بده تا با سرمستی، شور و نشاط را نثار یاران کنیم.

* یک لحظه با ما دوستان مشفق و سازگار همراه باش زیرا چنین اموری گاهی اتفاق می افتد. باید غنیمت شمرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بسیار برازنده و شایسته می باشد بطوری که انجام آن مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد ولی هر کار بزرگی مسلماً خطرات بیشماری نیز دارد که باید در رسیدن به مقصود از آن خطرات استقبال نموده و دامن همت بر کمر بسته و اقدام کرد. پس اگر اراده و همت دارید، به شما تبریک می گویم اما اگر مردد و بادی به هر جهت هستید، به صلاح شماست که از آن منصرف شوید. چون در این کار زیرکی، هوش و تلاش ویژه ای باید صرف کرد.

۳- هیچ کامیابی با بگو مگو و لجبازی بدست نیامده است. پس شما با اخلاق نیکو، صبر و شکیبایی می توانید شیر درنده را به دام خود بیندازید، چون حق با شماست. ترس نداشته باشید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: صفر و یک، خونسرد، عاشق دوست داشته شدن، مهربان، دست و دل باز، قانع و متواضع.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 186 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

دستگیری از مردمان نیازمند و محتاج بهترین کارها در نزد خداست و پاداشی بزرگ و بخشش و عفو در پی خوهد داشت. پس هرگز از این امور غافل مشو و بدان که هرچه اتفاق می افتد خواست خداست و دخالت در کار خدا بی مورد است. قسمت تو خیر است اما همت نیز شرط بزرگی در رسیدن به مراد است. پس با همت عالی به تلاش خود ادامه بده که به مقصود خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اگر فکر می کنید که راه خطا رفته اید، هر چه زودتر، تغییر مسیر بدهید که خداوند یاور شماست. اگر شکست را قبول کنید، پیروزی را در آینده نزدیک شاهد خواهید بود و زمانی که حتی فکرش را نمی کنید، همگام و همراه کامیابی و اجرای نیت خوب خواهید بود. پس اقدام کنید و با اراده، تغییر مسیر بدهید.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، چهارم و هشتم می فرماید:

* اگر باده فروش، نیاز قلندران را برآورد، خداوند بلا را از او دفع می کند و گناهش را می بخشد.

* اگر رهروی در طریق معرفت، بار امانت و طاعت و بندگی را به مقصد برساند و بر پیمان روز آغاز استوار بماند، یقین بداند که مژده ایمنی از آسیب ها و غم های جهان به او خواهد رسید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- از همین امروز، دامن همت بر کمر ببندید و اقدام کنید و از امور گذشته، به کلی خود را پاک سازید و با سرعت، تلاش و فعالیت ساختمانی جدید بسازید زیرا اندیشه گذشته بسیار زیان آور است. قافله عمر می گذرد. پس دمی را دریاب که با شادی بگذرد.

۴- با سیگاری و معتادها هنگام و همراه نباشید. کسانی که در کمین خانواده شما هستند و با حیله، قصد ضربه زدن دارند، پس لازم است مدتی معاشرت ها را اندک و کوتاه تر سازید.

۵- پدر همسر شما ناراحت است و زیان دیده. او را دلجویی کنید. ۴ فرزند در طالع دارید و مسافرت عالی است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: با وفاترین فرد، مغز دار، مخترع، با معرفت، خیرخواه، زیرک و ناقلا، فرشته خو، مرموز، محبوب، صلح و کمک رسان، مهربان، نرم خو و ظریف، طبع و شکننده، پایدار در دوستی، بدون خطر، عاشق خانواده و اهل گردش.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 268 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع هستی و از بلندپروازیهای بیهوده گریزان. دل به یاری سپرده ای و همه زندگی خود را در وجود او خلاصه نموده ای و به جز او به هیچ کس و هیچ چیز نمی اندیشی. به خاطر او از همه دوستان و آشنایان جدا شده و بر اسم و رسم دنیا پا نهاده ای. از زندگی خود لذت ببر که خدا با شماست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول، سوم، چهارم، ششم و هفتم می فرماید:

* از گلستان جهان، یک گل چهره زیباروی برای ما کافی است و همچنین سایه آن سرو روان در این دنیا برای ما بس می باشد.

* کاخ بهشت را به پاداش عمل می دهند. ما که قلندرگدا هستیم. صومعه پیر مغان و محل سالکان برای ما کافی است.

* کنار جوی آب بنشین و گذر عمر را مشاهده کن و از عبور آب قیاس زندگی کن زیرا این اشاره ای از بی ثباتی جهان برای ماست.

* محبوب با ماست. چه نیازی می باشد که طالب صفای زیادتر باشیم زیرا دوستی و صحبت آن مونس جان ما را کافی است.

* حافظ خطاب به معشوق می گوید: برای رضای خدا مرا از درگاه خود به بهشت روانه نکن زیرا در دنیا و آخرت فقط سر کوی تو برای من کافی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت بر شما مبارک باد که موجب فروغ دل و آسودگی خیال شما خواهد شد. پیشاپیش موفقیت شما را تبریک می گویم.

۳- این نیت با دقت، آگاهی و سرعت عمل حتماً عملی می گردد و جای نگرانی وجود ندارد. نباید زیاد عجله کنی زیرا کارها خراب می شود.

۴- بیمار شفا می یابد. از مسافر شما تا ۱۰ روز دیگر خبرهای جالبی دریافت می کنید. خرید خوبست ولی فروش را با دقت بیشتری انجام دهید. کسی قصد فریب دارد. مواظب باشید نذر خود را ادا کنید. به پدر و مادر توجه خاص مبذول دارید. اگر می خواهید ازدواج آنها سر نگیرد و انجام نیابد، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه نساء، آیه ۲۲ تا ۳۷ را با حضور قلب و معنی بخوانید و اثر آن را مشاهده کنید.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 211 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

کسی را دوست می داری ولی او روی خوش به تو نشان نمی دهد و پیوسته تو را تهدید کرده و آزار می دهد. اما تمام اینها ظاهری است. او قصد امتحان تو را دارد و در باطن به تو علاقمند می باشد. عشقی که داری با پول و مال دنیا عوض نکن که ارزش آن بیش از اینهاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- او به شما کاملاً اعتماد دارد ولی اخلاق شما بسیار متغیر و بی ثبات است. پس بهتر آن است که در اخلاق و رفتار خود تجدد نظر جدی کنید وگرنه او را از دست خواهید داد. چون آزار و اذیت هم اندازه ای دارد.

۲- او شما را دوست دارد اما قدرت اظهار ندارد. خوشبختی قرین شما خواهد بود. مشکلات راه، چندان مهم نیست. بلکه اهمیت قدرت، اندیشه، واقع نگری، سرعت عمل، دقت و راهنمایی از استادان مجرب مهم است. سعی نکن که رشته ها را پنبه کنید و شیرازه کار را با عجله و عصبانیت پاره کنید.

۳- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و سوره مبارکه الشمس را ۵ بار با معنی و حضور قلب بخوانید. نذر خود را ادا کنید و با اراده گام بردارید که دنیا ارزش ناملایمات را ندارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، هدفمند، جذاب، پرحرف، اهل انتقاد از دیگران، شوخ، بامزه، رک گو، با محبت، خوشرو، درویش، بد پیله، اهل رقابت، دوست داشتنی، پر اولاد و ساده.

۵- فرزندان زیادی در طالع داری که دو نفر از آنها عالی خواهند بود. تغییر شغل و مکان مناسب نمی باشد. خرید و فروش خوبست. از عقیده و بستگان خود زیاد جانبداری نکنید زیرا موجب سردی کاشانه و اطرافیان می شود. هر چیزی اندازه ای دارد.

۶- در معامله ای خانواده شما زیان خواهید دید پس اگر فسخ شود، بهتر است چون آینده بهتری به دست خواهد آمد.

۷- از اینکه مرتباً به او نق می زنید که ای وای مادرت و خواهرت، بسیار ناراحت است. اندازه نگه دار که اندازه نکوست. مارگرت بیکل می گوید: "برآنچه دلخواه من است، حمله نمی برم بلکه خود را به تمامی بر آن می افکنم. اگر برانم تا دیگر باره و دیگر بار بر پای بتوانم خاست، راهی جز اینم نیست."

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 99 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در میان تمام دلبران، دل تو پای بند یک نفر است که حتی فکر دل کندن از او را هم نمی توانی بکنی. این علاقه تا حدی است که تو حتی دوستان او را نیز به خاطر او دوست می داری. نیت تو نسبت به او پاک است. خدا نیز تو را یاری خواهد کرد تا به وصال او برسی و با سعادت و شادکامی زندگی کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دل در هوای کسی یا چیزی داری که جدایی از او برای شما بسیار مشکل شده و در همه حال به یاد او هستی. از زیرکی توام با ملاحت ذاتی خود بهره بگیرید.

۲- این آرزو خوشبختانه به زودی برآورده می شود و جای هیچ گونه نگرانی نیست اما قدری صبر و متانت لازم دارد.

۳- کسی برای انجام این نیت به شما کمک می کند که انتظارش رانداشته اید. پس سوره مبارکه شعرا از آیه ۱۰۰ تا ۱۳۰ را با معنی و با حضور قلب بخوان که گشایش حاصل میشود و نذری خود را حتماً ادا کن.

۴- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:

* اگر دل هر کسی به جایی متعلق است ولی میل دل من به جانب فرخ است. یعنی مقید و متعلق به اوست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافر می آید. خرید و فروش هر دو سود آور است. عجله کار شیطان می باشد. ازدواج حتمی است و طلاق نیز انجام می گیرد. قرض ادا می شود. بیمار شفا می یابد. چیزی گم خواهید کرد. به سختی به دست خواهید آورد.

۶- با کسی آشنا می شوید که باعث موفقیت شما می شود. دست از لجاجت بردارید و به آینده خود فکر کنید. رقیبان زیادی دارید. باید سرعت عمل کوشش و دقت خود را افزایش دهید.

۷- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* کسی نیست که از هندوی زلف فرخ برخوردار باشد. چون او بسیار پاکدامن بود.

* سرو بوستان اگر قد دلجوی فرخ را ببیند، چون بید لرزان شود و ازغیرت بی اختیار بلرزد

* قامتم از غم فرزند چون کمان ابروی خود فرخ گویی دولا شد.

* رنگ فیروزه ای برازنده شماست زیرا از سر زندگی و تحرک شما حکایت دارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 108 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون موقعیتی به تو رو کرده که به قول معروف می توانی خودی نشان دهی. اگر از این فرصت استفاده مطلوب کنی مقام و منزلتی والا خواهی یافت. بین تو و پیروزی فاصله بسیار کوتاهی است که این فاصله با سعی و تلاش پر خواهد شد. پس قبل از اینکه موقعیت از دست برود با نهایت تلاش وارد میدان شو که پیروزیت حتمی است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم و پنجم می فرماید:

* بالای سرو آسای تو مایه سبکی و خفت جلوه گری و خود نمایی طوبی درخت بهشتی گشت و پهنه گلستان تو مایه رشک بهشت اعلی باد.

* نه تنها تمام حیوانات و نباتات و جمادات بلکه هر چه در عالم کون و مکان وجود دارد به زیر فرمان تو باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شخصی سعادتمند و از زندگی خوبی برخوردار هستید. به گونه ای که دیگران نسبت به شما غبطه و بعضاً حسادت می کنند. پس ارزش زندگی خود را بدان که حسودان قصد اخلال دارند.

۳- او کاملاً مطیع و منقاد شماست اما کسی او را تحریک می کند. پس لازم است شما با عشق و محبت قلب او را تصاحب کنید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: افسونگر، سحر آمیز، واقعاً زرنگ، قدرت طلب، روشنفکر، مذهبی، زیرک و دانا، عاقل، هوشیار، ناقلا و مرموز، دقیق، پشتکاردار، مدیر و مدبر، استثنایی، باهوش، موفق و برنده، خوشگذران، اهل ریسک و بی پروا.

به موقع می توانی هر دل سنگی را مانند موم نرم کنی. خلاق، با اراده و زود رنج. لطفاً اگر حقیقت را گفتم اولا ًمرا دعا کنید ثانیاً سایت تاروت رنگی را به دوستان خود معرفی کنید.

۵- معامله ای در پیش است که طرف مقابل خیلی نیرنگ باز می باشد. کاملاً مواظب باشید کسی در این هفته از شما رنجیده است. حتماً دل او را بدست آورید که دعایش کار ساز است.

۶- این نیت با کمی حوصله حتماً عملی می گردد. تلاش، سرعت عمل و دقت از ابزار موفقیت شما است. نذر خود را ادا کنید. چهار فرزند در طالع دارید که آخری نابغه خواهد شد و به مقام رفیع و بلندی دست می یابد. همسر شما دمدمی مزاج و ولخرج است. مواظب کارش باش و عاشقانه درخدمت او باش که بهتر از او به دست نمی آورید.

۷- از طنازی و ملاحت خود در بهتر شدن زندگی بهره بگیر. به خدا از هیچ کس کمتر نیستی اما متاسفانه اراده ات ضعیف می شود و خود را گم می کنی وگرنه هر تصمیمی بگیری، قادر به انجام آن هستی. پس حرکت کن یا علی.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 406 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نادانسته و ناخواسته خطایی مرتکب شده ای که بین تو و او فاصله انداخته. به خاطر داشته باش که اگر سعادت و خوشبختی را طالبی، نباید هرگز از مراعات حال دیگران غافل شوی و جانب دوستان و یاران را فرو گذاری و بدان که عشق و وفای واقعی برای همیشه نهفته نمی ماند و بالاخره روزی صداقت تو برای همه عیان خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- سرشت شما چنان است که از هر ناراحتی، بشدت اظهار دلتنگی و از هر خوشی، بیش از اندازه اظهار شادمانی می کنید. به همین جهت هیچ چیز و هیچ کجا، شما را راضی و قانع نمی سازد در حالیکه این دنیا سراسر اندوه و شادی است و خوش به حال کسی که دم را غنیمت بداند.

۲- مساله ای که اندیشه و ذهن شما را مشغول کرده است، نیاز به زمان و موقعیت مناسب تری دارد. پس عجله نداشته باشید بلکه از روی حوصله، دقت توام با آگاهی و سرعت عمل اقدام کنید و از استاد راهنمایی کمک بگیرید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نیاز خود را با خداوند در میان بگذراید و نذری کنید که گشایش بسیار است.

۴- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:

* ای جانان برای تماشا و دیدار هلال ماه نو بیرون آمدی، از هلال ابروان من شرم کن و پی کار خود برو و از کنار من دور باش.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۵- مسافرت مفید است زیرا مسافرتی موفقیت آمیز در پیش دارید. خرید و فروش تفاوتی ندارد. بیمار وضعش به همین صورت باقی می ماند. قرض داده می شود. تغییر مکان با تاخیر انجام می گیرد. مسافر فعلاً مشغول کار خود می باشد.

۶- خداوند مخالف سه چیز است: پرگویی، پر خوابی و پرخوری.

شفاعت سه گروه پذیرفته می شود: پیغمبران، علاما و شهیدان.

پس برای موفقیت و کامیابی با آنان باش.

۷- از سر و صداهای او ترسی نداشته باشید. وی مانند خرگوش می دود، مانند آهو عمل می کند و مانند زنبور نیش می زند. پس شما نباید از میدان بدر روید چون بیش از آنچه فکر می کنید، وی محتاط و ترسو است. پس نترسید و اقدام کنید زیرا آینده در دستان انسان های عاقل است.

فال حافظ ۱۴ مهر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ

فال حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.

* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.

* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.

۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.

۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.

۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر: