کد خبر: 629484
تاریخ انتشار :

تذکر یک نماینده به هیات رئیسه مجلس

نماینده آستانه اشرفیه پیرامون رعایت آیین‌نامه داخلی توسط هیات رئیسه مجلس در موضوع تقسیم بندی و حضور نمایندگان جدیدالورود در کمیسیون ها به هیات رئیسه مجلس تذکر داد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری خطاب به هیات رئیسه مجلس، گفت: در ابتدا روز پزشک را به همه ایثارگران این عرصه تبریک عرض می‌کنم و سپس براساس تبصره ۱ ماده ۳۰ تذکر دارم.

وی ادامه داد: من در انتخابات میاندوره‌ای خرداد ماه به نمایندگی مردم آستانه اشرفیه انتخاب شدم، در جریان تقسیم‌بندی کمیسیون‌ها امتیاز من ۹۲۵ درنظر گرفته شد و اولویت عضویت من در کمیسیون‌ها نیز اولویت اول عمران و دوم کشاورزی اعلام شد اما هیات رئیسه این مساله را قبول نکرد و در جلسه‌ای که برخلاف آئین‌نامه من را دعوت نکردند تصمیم دیگری گرفته شد و من راهی کمیسیون کشاورزی شدم.

نجفی همچنین خاطرنشان کرد: البته من با افتخار به کمیسیون کشاورزی رفتم چراکه هیچکدام از نمایندگان استان گیلان در این کمیسیون حضور نداشتند اما تذکر من به این است که هیات رئیسه هم آیین نامه داخلی را رعایت کند.

قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به وی این تذکر را وارد دانست اما گفت: تذکرها باید در دستور باشند اما من حتما این مساله را برای پیگیری ارجاع می‌کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها