کد خبر: 631787
تاریخ انتشار :

رئیسی حکم داد | متن حکم

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری/ رئیس جمهور با صدور حکمی سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی را به عنوان "رئیس کارگروه ملی بیابان زدایی" منصوب کرد.

رئیسی حکم داد | متن حکم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

متن حکم آیت الله سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدجواد ساداتی‌نژاد

در اجرای بند (۱) ماده (۲) آیین‌نامه تشکیل کارگروه ملی بیابان‌زدایی مصوب ۱۳۸۹,۰۵.۲۴ هیات محترم وزیران، به موجب این حکم به عنوان «رئیس کارگروه ملی بیابان‌زدایی» منصوب می‌شوید.

شایسته است ضمن تشکیل کارگروه‌های تخصصی و مشارکت موثر با کنوانسیون مقابله با بیابان‌زدایی ملل متحد نسبت به تعدیل اثر خشکسالی در سطح ملی و منطقه‌ای، نتایج اقدامات دستگاه‌های اجرایی عضو در امر بیابان‌زدایی و اجرای تعهدات ملی و بین‌المللی را در پایان هر سال به اینجانب گزارش نمایید. کلیه دستگاه‌های ذیربط در این زمینه همکاری لازم را با جنابعالی معمول خواهند داشت.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری»، «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» و تعامل با هیات محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیقات آن‌جناب در انجام وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها