کد خبر: 633836
تاریخ انتشار :

معرفی تلویزیون G1 قویترین OLED ال جی در سایت شاوینو

به جرات می توان گفت شرکت ال جی یکی از بهترین تولید کنندگان تلویزیون در جهان است که محصولات بسیار زیبا و با امکانات و ویژگی های پیشرفته را روانه بازار می کند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

قیمت تلویزیون ال جی نسبت به برند های دیگر بسیار مناسب می باشد و شما می توانید با بودجه کمتر نسبت به خرید تلویزیون ال جی اقدام نمائید. گروه تخصصی شاوینو برای راحتی کار کاربران یکی از بهترین تلویزیون های ال جی را به اختصار معرفی می کند تا بتوانید انتخاب هوشمندانه و به صرفه داشته باشید. در ادامه ویژگی ها و خصوصیات تلویزیون ال جی G1 را معرفی خواهیم کرد تا بتوانید با خیال راحتر و اطلاعات بیشتر نسبت به خرید تلویزیون ال جی G1 در سایت شاوینو اقدام نمائید.

1

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی G1

اگر به دنبال یک تلویزیون با کیفیت تصویر استثنایی هستید تلویزیون ال جی G1 می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد تا بهترین تصاویر را در قاب این تلویزیون مشاهده کنید. این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های ال جی در سال 2021 می باشد که تصاویر را با کیفیت 4K Ultra HD پخش می کند، این کیفیت تصویر از رزولوشن 3480*2160 استفاده می کند که تصاویر را با ریزترین جزئیات نشان می دهد. تلویزیون ال جی G1 از پنل فوق العاده OLED استفاده می کند که یکی از پیشرفته ترین فناوری ها در زمینه پنل های تلویزیون می باشد که تصاویر فوق العاده با نور عالی را به ارمغان می آورد.

فناوری Billion Rich Colors طیف وسیعی از رنگ ها را به نمایش در خواهد آورد و باعث می شود تصاویر با رنگ های بسیار زیبا دیده شوند. تلویزیون ال جی G1 با استفاده از Wide Viewing Angle زاویه دید وسیعی را برای کاربر فراهم می کند بنابراین می توانید از زاویه های مختلف کیفیت تصویر ثابتی را دریافت کنید و از دیدن فیلم ها به صورت دسته جمعی لذت ببرید.

پردازنده α9 Gen 4 AI Processor 4K یکی از پردازنده هوشمند ال جی است که در آخرین مدل های ال جی از آن استفاده شده است بنابراین یک پردازنده قدرتمند می باشد که تصاویر را به کمک فناوری های مختلف پردازش می کند و به صورت روان و عالی در معرض دید قرار می دهد. این پردازنده به کمک فناوری AI 4K Upscaling کیفیت تصاویر را افزایش می دهد و تصاویری که دارای کیفیت پایین تر هستند ، با کیفیت بالاتر در نمایشگر فوق العاده تلویزیون ال جی G1 نمایش داده می شوند. سرعت رفرش تصاویر در این تلویزیون 120 هرتز می باشد و همچنین با استفاده از فناوری OLED Motion Pro تصاویر سریع و فیلم های اکشن یا مسابقات ورزشی با کیفیت بسیار بالا و بدون تاخیر دیده می شوند و کاربر می تواند با خیال راحت این گونه موارد را بدون تاری نگاه کند.با توجه به نکاتی که گفته شد خرید تلویزیون ال جی G1 برای افرادی که جدا از قیمت به دنبال کیفیت هستند بسیار مناسب و ایده ال است.

 

کیفیت صدا تلویزیون ال جی G1

سیستم صوتی تلویزیون ال جی G1 بسیار قدرتمند می باشد و با استفاده از بلندگو های با کیفیت و فناوری های پیشرفته 2021 صدا را به صورت روان و شفاف پخش می کند. این سیستم صوتی قدرتمند دارای 4.2 کانال می باشد که می تواند صدا را با قدرت بسیار مناسب پخش کند. همچنین صدا همراه با باس مناسب پخش خواهد شد تا کاربر به صورت فیزیکی همه آهنگ ها و صحنه های حساس فیلم ها را حس کند و هیجان لازم را دریافت نماید. تلویزیون ال جی G1 با استفاده از فناوری Bluetooth Surround Ready می تواند به صورت بیسیم و از طریق فناوری بلوتوث صدا را انتقال دهد و بدون مشکل آن را پخش کند. همچنین با استفاده از فناوری AI Sound Pro شما می توانید از طریق صدا و به صورت هوشمند دستوراتی را به تلویزیون انتقال دهید و تلویزیون خود را هوشمندانه مدیریت نمائید.

 

تلویزیون مخصوص بازی

خبر بسیاری خوبی که برای گیمرها نیز وجود دارد این است که تلویزیون ال جی G1 یک تلویزیون فوق العاده برای بازی است و مخصوص گیمر های حرفه ای ساخته شده است. این تلویزیون به وسیله فناوری Game Optimizer بازی ها را به صورت بهینه نمایش می دهد و تنظیمات مخصوص بازی را برای نمایشگر تنظیم می کند. فناوری ALLM و VRR تغییر ورودی را به حداقل می رسانند و شما در کمترین زمان ممکن می توانید حرکات خود را زیر 1 میلی ثانیه در تلویزیون ببینید بنابراین با این تاخیر ورودی کم گیمر ها به راحتی می توانند با کیفیت بازی خود را ارائه دهند. فناوری HGiG برای بازی های HDR در این تلویزیون قرار داده شده است تا کاربر بتواند این گونه بازی ها را که دارای کیفیت تصویر فوق العاده با نور دهی عالی هستند، به راحتی در تلویزیون ال جی G1 اجرا کند.

هوشمند تر از همیشه باشید

ال جی در تلویزیون های سال 2021 نیز از سیستم عامل webOS استفاده کرده است. این سیستم عامل با رابط گرافیکی زیبا شما را شگفت زده خواهد کرد و کاربر به راحتی می تواند از منو ها و تنظیمات این تلویزیون سر در بیاورد. یکی از هوشمند ترین فناوری هایی که در این تلویزیون گنجانده شده است فناوری LG ThinQ® AI می باشد، این فناوری این امکان را در اختیار کاربران قرار می دهد تا بتوانند به همه وسایل هوشمند خانه دسترسی داشته باشند و مرکز خانه هوشمند قرار بگیرند شما می توانید با استفاده از این فناوری و به کمک دستیار های صوتی گوگل یا آمازون دستورات صوتی را به دیگر وسایل هوشمند خانه نیز انتقال دهید و به راحتی همه این وسایل را تحت یک شبکه واحد مدیریت نمائید. فناوری Magic Remote Control این امکان را فراهم کرده است تا شما بتوانید صدا را از طریق ریموت کنترل به تلویزیون انتقال دهید همچنین شما می توانید فقط با یک ریموت کنترل همه وسایل ال جی خانه خود را مدیریت کنید و دیگر به چند ریموت کنترل مجزا احتیاج نیست.

2

طراحی زیبا و شکیل

تلویزیون ال جی  G1 می تواند مانند یک تابلوی نقاشی در محیط خانه شما بدرخشد و شما را شگفت زده کند. ال جی برای طراحی این تلویزیون نیز سنگ تمام گذاشته است و آن را بسیار زیبا و کلاسیک طراحی کرده است. تلویزیون ال جی بسیار باریک با نمایشگر و قاب فقو العاده طراحی شده است که می توانید مانند تابلوی نقاشی آن را به دیوار نصب کنید و از دیدن آن حتی در حالت خاموشی لذت ببرید. حتی در صورت تمایل می توانید دو پایه تخت زیبا را به تلویزیون متصل کنید و آن را به دیوار وصل نکنید تا نمایی متفاوت را برای خانه خود رقم بزنید.

3

خرید و قیمت تلویزیون ال جی G1

تلویزیون 2021 ال جی که دارای نمایشگر OLED می باشد را می توان فقط در سه سایز یافت، سایز های 55، 65 و 77 اینچ سایز های تلویزیون ال جی G1 هستند بنابراین هر چه سایز این مدل تلویزیون بالاتر رود قیمت تلویزیون ال جی نیز افزایش می یابد بنابراین اگر می خواهید یکی از آخرین مدل های تلویزیون های ال جی را تهیه نمایید باید به سایز آن نیز دقت کنید و شما می توانید با مشاورین گروه شاوینو تماس گرفته تا مطمئن شوید چه سایز تلویزیونی برای خانه و اتاق شما مناسب می باشد، همچنین برای خرید تلویزیون ال جی G1 شما می توانید به سایت شاوینو مراجعه کنید و پس از مطالعه دقیق خصوصیات محصول با مشاورین با تجربه تماس بگیرید و پس از واریزی بیعانه بسیار کمی، پول را درب منزل و پس از اطمینان از سلامت محصول، پرداخت نمائید. یکی از نکات بسیار خوب این سایت دارا بودن ضمانت اصل بودن محصول و گارانتی است و در نتیجه کاربر می تواند با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها