کد خبر: 634081
تاریخ انتشار :

هشدار قاطع وزیر کشور به دشمنان ایران | جزئیات

ایرنا/ وزیر کشور گفت: جمهوری اسلامی خواستار بهترین روابط با همسایگان خود است اما دشمنان باید از هرگونه ماجراجویی در قبال ایران دوری کنند.

هشدار قاطع وزیر کشور به دشمنان ایران | جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد وحیدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تحرکات همسایگان شمال غرب ایران و اظهارات اخیر رییس جمهور آذربایجان افزود: سیاست ما همسایگی و آغوش ما برای آنها باز است و خواستار بهترین روابط با آنها هستیم.

وی اظهار داشت: دشمنان ما به ویژه اسراییل و آمریکا در منطقه فعال هستند و می خواهند بین ملت ها تفرقه بیندازند بنابراین باید خیلی عاقلانه نگاه کرد که روابط دیرینه ۲ ملت در این راستا بسیار مهم است و باید ارج نهاده شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره دست دوستی به سمت همه همسایگان دراز می کند ادامه داد: رزمایش مرزهای شمال غرب کشور با هدف نمایش توان نیروهای مسلح بوده است و پیام ان به دشمنان آمادگی، قدرت و دوری از هرگونه ماجراجویی و برای دوستان صلح و امنیت است.

استاندار سیستان و بلوچستان تغییر نمی کند

وزیر کشور همچنین در خصوص مطالب فضای مجازی مبنی بر تغییر استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: استاندار سیستان و بلوچستان فردی ارزشمند، قوی و پرتلاش است و در طوفان اخیر بسیار فعال و در میدان بود.

وحیدی تاکید کرد: استاندار این استان مورد استقبال مردم، مسوولان و عشایر سیستان و بلوچستان و یک انتخاب درست است.

وی همچنین اظهارات در خصوص طولانی شدن انتخاب استانداران دولت سیزدهم را رد کرد و افزود: حدود یک ماه بیشتر از روی کار آمدن دولت جدید گذشته است و انتصاب استانداران نیز باید با شناسایی های دقیق و طی مراحل قانونی صورت گیرد و انتظار می رود تا ۲ ماه آینده همه آنها معرفی شوند.

طرح های تملک شده لرستان توسط بانک ها آزاد می شود

وزیر کشور همچنین در خصوص لرستان ادامه داد:  طرح های نیمه تمام، راکد و در تملک بانک های لرستان باید با سرعت بیشتری آزاد و تکمیل شود.

وحیدی با تاکید بر تکمیل زیر ساخت های لرستان افزود: باید برای جلب سرمایه گذار، فضای کسب و کار تسهیل شود و هزینه جدیدی را به برای سرمایه گذار ایجاد نکند .

وی تصریح کرد: همچنین لرستان زیبایی های بسیاری دارد که به اندازه کافی شناخته و معرفی شده نیست.

وی اضافه کرد: زلزله صبح امروز چهار محال و بختیاری خارج از منطقه مسکونی ثابت و در ناحیه عشایری بوده که خسارت جدی نداشته است .

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها