کد خبر: 638281
تاریخ انتشار :

یک ساعت بخرید و یک کوله ی پر از وسایل را خالی کنید

عمارت بزرگ ساعت های ادیفایس!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در قرنی که ما هستیم توانایی های آدم به واسطه پیشرفت های هر روزه ی تکنولوژی، غیرقابل باور شده است. جزییات زندگی اش تغییر کرده و تمام ابزاری که استفاده می کند؛ به قدری دارای کاربردهای متفاوت شده که استفاده از آنها خودش به دوره های آموزشی و خواندن کتابچه های راهنما نیاز دارد. وسایلی که نام هوشمند را به دنبال خودشان می کشد؛ واقعا دارای هوش فوق العاده ای هستند و گاهی به هوش ما آدم ها پوزخند هم می زنند! مثلا؟ ساعت!  اگر به 5- 6 هزار سال پیش که ساعت اختراع شد برویم و به مردمان هند، بابل، یونان و مصر که گمان می رود مخترع ساعت بودند؛ بگوییم الان این وسیله چه کارهایی که نمی کند، ممکن است دچار حمله عصبی یا سکته قلبی و مغزی شوند! باور نمی کنید؟ بیایید تا درباره ساعت های ادیفایس(EDIFICE) تولید کاسیو؛ بشنوید و خودتان درستی این ادعا را بالا و پایین کنید.

سیستم پیچیده یک عمارت بزرگ

بهتر است از اسم این مدل شروع کنیم : ادیفایس (EDIFICE) که به معنای یک ساختمان بزرگ و باشکوه و مجموعه پیچیدهای از باورهاست.

این عمارت بزرگ یکی از ساعتهای مردانه ی محبوب کاسیو در سال های اخیر است. ساعتی  که مناسب افرادی است که با دوره و زمانه ی پر سرعت امروز گام برمی دارند؛ البته باید بگوییم می دوند و یا پرواز می کنند.

این مدل از ساعت های کاسیو؛ گذشته از مدل های بسیار زیادی که دارند؛ دایره  عملکردشان انقدر وسیع است که تا روزی که برای شما کار می کنند؛ هر روز می توانید یک کاربرد جدیدشان را کشف کنید.

این ساعت ها با خورشید شارژ می شوند؛ ( البته مدل با باتری هم دارند) عمر طولانی دارند و بسیار مقاوم و سخت هستند. با آنها شیرجه بزنید توی آب و بیرون بیایید و نگران هیچ چیز نباشید!

01

وصل شدن به اسمارت فون

اتصال به گوشی های هوشمند یا همان   Smartphone Link یکی از ویژگی های تکنولوژیک بعصی از مدل های ادیفایس است که باعث شده؛ در دنیا بسیار پرطرفدار شود.

موبایل امروزه یکی از وسایل حیاتی زندگی ما شده –که البته کاری به خوب و بدش نداریم- و این مدل ساعت کاملا خودش را با اسمارت فون های ما مطابقت می دهد.

اکثر ساعت های ادیفایس، بلوتوث دارند و  پس از وصل شدن به تلفن دارای این کاربردها می شوند: تنظیم خودکار ساعت، آلارم، نشان دادن ساعت دقیق 49 پایتخت در سراسر جهان! ( البته این عدد تا زمانی است که داریم این مطلب را می نویسم و ممکن است مدل های جدید آن زمان شهرهای بیشتری را نشان بدهند.

... و  البته برای من حداقل قابلیت موبایل یابی اش بسیار مهم است. این ساعت دکمه ای دارد که موبایل شما را حتی اگر در حالت بی صدا قرار گرفته باشد؛ پیدا می کند.

ساعت هایی که هیچوقت نمی خوابند

فکر کنم شما هم این مشکل را با ساعتهای غیر هوشمند خود داشته اید:« خواب رفتن» تمام شدن باتری و دردسر گرفتن یک باتری جدید و اصل دیگر در رابطه با این ساعت ها وجود ندارد و در سرزمین آفتاب خیز ما این ساعت های شارژ خورشیدی همیشه کار می کنند. البته  با نور ضعیف مانند لامپ های مهتابی هم، انرژی می گیرند؛ این را گفتیم که اگر به منطقه ای بی خورشید رفتید؛ بدانید.

این را هم در نظر بگیرید که مدل با باتری این ساعت ها هم هست ولی عمر باتری هایشان اکثرا بالای دو سال است.


با ساعت ادیفایس؛ هیچ شبی دیگر سیاه و تاریک نیست؛ چون  یک چراغ ال ای دی دارد که در محیط های کم نور صفحه ساعت را روشن می کند.

02

ساعتی که با دنیا هماهنگ می شود

شما با ساعت ادیفایس؛ به یک آنتن داخلی امواج رادیویی مجهز می شوید و  زمان دقیق را از ۶ ایستگاه دریافت می کندکه 2تای آن در ژاپن و پنج تای دیگر در چین ، آمریکای شمالی ، انگلیس و آلمان است و به محض وارد شدن به کشوری جدید و شهری از آن خودش را با زمان آن شهر تنظیم می کند.

ادیفایس مهربان با قلب و جیب

ساعت های ادیفایس میتوانند دایره گسترده ای از سلایق اسپورت و کلاسیک را پوشش بدهد. طراحی متنوعی دارند؛ بندهایی با جنس های متفاوت دارند( چرمی- رزین- استیل- استیل ضد زنگ و ...) و رنگ های متنوع و البته صفحه همه شان گرد است.نمایشگر این ساعت ها آنالوگ و یا آنالوگ - دیجیتال است.

درباره هزینه ای هم که باید برای این ساعت بپردازید به نسبت امکانات و تکنولوژی که دارد؛  قیمت های متنوعی هم دارند.

خرید آنلاین، مطمین و با گارانتی معتبر

اگر قصد خرید این مدل ساعت کاسیو را دارید حتما از طریق شرکت پارس آناهید رایان اقدام کنید که نماینده رسمی و انحصاری شرکت کاسیو ژاپن  در ایران است. این شرکت ساعت ها را با گارانتی و خدمات پس از فروش پوزیترون رایگان به دست شما می رساند.

برای خرید آنلاین می توانید به سایت parsgrp.com بروید و علاوه بر دیدن مدل های جدید از تخفیف های آنها هم با اطلاع شوید.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها