کد خبر: 639892
تاریخ انتشار :

گزارش اولیانوف از دیدار با رابرت مالی

«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اتریش از دیدار دیروز عصر (پنجشنبه) خود با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران خبر داد. وی افزود: همکاری عملگرایانه بین هیأت‌های ما در جریان گفت‌وگوهای وین بسیار مهم است. (این همکاری) به نظر سازنده می‌رسد.

گزارش اولیانوف از دیدار با رابرت مالی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

به گزارش نامه نیوز، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین اتریش از دیدار دیروز عصر (پنجشنبه) خود با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران خبر داد.

وی افزود: همکاری عملگرایانه بین هیأت‌های ما در جریان گفت‌وگوهای وین بسیار مهم است. (این همکاری) به نظر سازنده می‌رسد.

این دیپلمات روس در توییت دیگر عصر امروز (جمعه) خود اعلام کرد: اعضای برجام (بدون ایران) یک جلسه هماهنگی سنتی برای بررسی نتایج به‌دست‌آمده در دور هفتم مذاکرات وین برگزار می‌کنند. بعد از این تبادل نظر غیررسمی، نشست رسمی کمیسیون مشترک برگزار خواهد شد.

دور هفتم مذاکرات وین در دولت جدید ایران (دولت سیزدهم) دوشنبه هشتم آذرماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام آغاز و در نهایت چهارشنبه شب دهم آذر ماه هیأت ایرانی دو سند به طرف مقابل ارائه کرد شامل رفع تحریم‌ها و موضوعات هسته‌ای. در پی درخواست طرف اروپایی برای مشورت با پایتخت‌ها تنفسی در این مذاکرات ایجاد و دوباره روز (پنجشنبه) ۱۸ آذر ماه با برگزاری نشست افتتاحیه کمیسیون مشترک برجام این مذاکرات از سر گرفته شد که هنوز هم در وین در جریان است.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها