کد خبر: 640760
تاریخ انتشار :

واکنش تند ایران به اظهارات خصمانه انگلیس

ایسنا/ سفیر ایران در انگلیس در واکنش به اظهارات یک مقام امنیت داخلی این کشور تاکید کرد: از خصومت ورزی هیچ کشوری هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.

واکنش تند ایران به اظهارات خصمانه انگلیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محسن بهاروند در واکنش به اظهارات اخیر دامیان هیندز معاون وزیر کشور و امنیت داخلی بریتانیا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: ما از خصومت با هیچ کشوری که با آن رابطه دیپلماتیک داریم استقبال نمی کنیم. احترام متقابل و منافع متقابل از اصول سیاست خارجی ایران است. در عین حال از خصومت ورزی هیچ کشوری هم هراسان نخواهیم شد و بر تامین امنیت و حفظ منافع ملی کشورمان اصرار کرده و بر اصول خود پایمردی و ایستادگی خواهیم کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دامیان هیندز وزیر امور امنیت داخلی و مرزهای انگلیس مدعی شده بود: روسیه، چین و ایران از جمله "کشورهای متخاصم" هستند که نگرانی‌های امنیتی سایبری برای بریتانیا ایجاد می‌کنند.

وی این کشورها را به راه‌اندازی "کمپین‌های اطلاعات نادرست" متهم کرد.

وزیر امور امنیت داخلی و مرزهای انگلیس در اظهارات خود گفته بود: سه کشوری که برای شما نام بردم، دارای قابلیت و توانایی فیزیکی نیروی انسانی و حضور گسترده سایبری هستند که می‌توانند در مقیاسی گسترده مستقر شوند.

وی همچنین گفته است که کره شمالی چهارمین کشور متخاصم است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها