کد خبر: 641166
تاریخ انتشار :

واکنش جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به تهدیدات اخیر آمریکا و صهیونیست‌ها

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد که تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران توخالی و جنگ روانی است.

واکنش جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه به تهدیدات اخیر آمریکا و صهیونیست‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وبگاه لبنانی «العهد» در دومین سالروز جنایت آمریکا و شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، سلسله روایت‌هایی از این دو شهید و راه و منش آن‌ها را در قالب پادکست و گزارش منتشر کرده است.

در همین چارچوب، سردار سرتیپ «محمدرضا فلاح‌زاده» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران توخالی و در حد تبلیغات و جنگ روانی است.

سردار فلاح‌زاده در مصاحبه با وبگاه «العهد» با اعلام این مطلب تأکید کرد که آنها هرگز چیزی را محقق نخواهند کرد چرا که سربازان مقاومت برای ادامه راه شهید سردار قاسم سلیمانی ثابت قدم بوده و در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی این راه را ادامه خواهند کرد و تا تحقق وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی و ناکام گذاشتن پروژه‌های ضعیف آمریکا در منطقه، هرگز خواب به چشمانشان نخواهد آمد.

وی با اشاره به دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، شهادت آن‌ها را به محضر حضرت صاحب الزمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، امت اسلامی و ملت جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

سردار فلاح‌زاده در پاسخ به سوالی درباره اذعان رژیم صهیونیستی به مشارکت در ترور سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: در حقیقت رژیم صهیونیستی و آمریکا دو روی یک سکه و در یک جبهه باطل هستند، این دو در طول تاریخ در یک سنگ واحد قرار داشته و همواره به سرکوب قیام‌های مردمی و صاحبان حق مشغول بوده‌اند و از زمان رسول اکرم (ص) تا زمان امام علی (ع)، ائمه اطهار (ع) و تا امروز این جبهه شر همواره با جبهه حق مبارزه کرده و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز جبهه دشمنان از هیچ تلاشی برای خاموش کردن این انقلاب دریغ نکرده‌اند.

وی افزود که هدف آن‌ها از ترور شهید سلیمانی خاموش کردن شعله‌های مقاومت، ایجاد تحولات ژئوپلیتیکی در منطقه، بستن راه به روی انقلاب اسلامی و کارشکنی در برابر روند پیشرفت آن بود اما الحمد لله آن‌ها نتوانستند این اهداف واهی را محقق کنند و با گذر زمان نیز هرگز نخواهد توانست.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا خیال می‌کنند که قادر هستند چرخ پیشرفت انقلاب اسلامی را متوقف کنند اما در پرتو ایمان و عقیده ما و در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری آن‌ها هرگز نخواهد توانست هیچ یک از طرح‌های شوم خود را محقق کنند و ما این راه را تا ظهور حضرت امام مهدی (عج) ادامه خواهیم داد و در مقابل آن‌ها به سمت ویرانی پیش می‌روند و هر روز شاهد سقوط و افول آن‌ها هستیم و می‌بینیم که چگونه رژیم صهیونیستی به سمت زوال، فروپاشی و ویرانی پیش می‌رود همچنانکه شاهد افول قدرت آمریکا و فروپاشی آن هستیم؛ بنابراین جبهه حق همواره پیروز خواهد بود و قدرت و اقتدار آن روز به روز بیشتر خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها