کد خبر: 644391
تاریخ انتشار :

نقشه‌ شوم رژیم صهیونیستی برای آینده مذاکرات وین

ایرنا/ ایال هولاتا مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی در تشریح سناریوهای این رژیم در قبال آینده مذاکرات وین، گفت: این احتمال می رود که توافق هسته‌ای جدیدی به دست آید که به نفع تل آویو نیست.

نقشه‌ شوم رژیم صهیونیستی برای آینده مذاکرات وین
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری آکسیوس به نقل از چهار وزیر رژیم صهیونیستی گزارش داد: هولاتا روز یکشنبه در کابینه افزود که در صورت حصول توافق هسته ای جدید، اسرائیل برای اجرای یک سناریو در این خصوص آماده می شود.

به گفته این مقام صهیونیستی، همچنین اسرائیل برای سناریویی دیگر، که بر اساس آن هیچ توافقی به دست نمی آید و برنامه هسته ای ایران بدون محدودیت ادامه پیدا می کند، خود را آماده می سازد.

مشاور امنیت ملی نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وزیران کابینه اعلام کرد که اسرائیل مخالف هیچ توافقی نیست اما نگران پارامترهای آن است؛ همانطور که در زمان حاضر به نظر می رسد.  

وی در جلسه با وزیران کابینه، بر نیاز رژیم صهیونیستی به حفظ روابط خوب با دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا بدون توجه به اینکه کدام سناریو در مذاکرات وین محقق می شود، تاکید کرد.

در همین راستا نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که در هفته‌های اخیر زمزمه توافق با ایران در پرونده هسته‌ای، وی را نگران کرده، یکشنبه شب با بایدن به صورت تلفنی درخصوص ایران گفت وگو کرد. 

بنا به این گزارش، تل آویو با نگرانی از دستیابی یک توافق جامع در مذاکرات وین، بدقت تحولات مربوط به روندهای شکل گرفته را رصد می کند. 

رژیم صهیونیستی بارها با گزارش‌ها و اظهارات فریب‌کارانه قصد داشته تا برنامه هسته‌ای ایران را غیر صلح آمیز جلوه دهد؛ در حالی که تهران بارها بر صلح آمیز بودن برنامه خود تاکید کرده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها