کد خبر: 644784
تاریخ انتشار :

وعده سخنگوی سپاه؛

مشکلات حوزه معیشتی و بیکاری را حل خواهیم کرد

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن تلاش دارد تا با بهره‌گیری از رسانه‌های قدرتمند و شبکه‌سازی گسترده، نظام را در اداره امور کشور ناکارآمد جلوه داده و رژیم ستم‌شاهی را تطهیر کند.

 مشکلات حوزه معیشتی و بیکاری را حل خواهیم کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، سردار رمضان شریف روز جمعه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ورامین گفت: دشمن تلاش دارد تا با بهره‌گیری از رسانه‌های قدرتمند و شبکه‌سازی  منظم و حرفه ای، حقایق انقلاب اسلامی و نهضت امام را به گونه‌ای که خود می‌خواهد به افکار عمومی ارائه کند.

وی گفت: دشمن به خوبی می‌داند که ۵۰ میلیون نفر از جمعیت ۸۰ میلیونی امروز کشور، شرایط دفاع مقدس و مبارزات انقلابی را درک نکرده اند و در آن زمان نبودند و بنابراین برای این افراد برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.

وی افزود: امروز حقیقت این است که در حوزه تبیین واقعیت‌های اسلامی و ماهیت دشمنان نظام ،به درستی عمل نشده و ما نتوانستیم چهره واقعی دستاوردهای نظام و انقلاب و راه طی شده در ۴۳ سال گذشته را همراه با موانع و مشکلاتی که دشمن ایجاد کرده بود، به خوبی ترسیم کنیم.

شریف اظهار داشت: دشمن تلاش دارد تا دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده گرفته و چهره رژیم وابسته و منحوس پهلوی را بدون اشاره به حقارت محض مردم، تطهیر و بازسازی کند و این طور وانمود نماید که نظام برآمده از انقلاب، قادر به حل مشکلات مردم نیست.

وی مردم را در رژیم ستم‌شاهی بی بهره از ثروت عظیم کشور دانست و افزود: بر اساس گزارش سازمان بودجه ۷۰ درصد از مردم در رژیم طاغوت در روستاهایی فاقد امکانات گاز، بهداشت و درمان، برق، آب آشامیدنی زندگی می‌کردند.

وی کارنامه نظام اسلامی در هر حوزه‌ای را قابل مقایسه با رژیم طاغوت و حتی دولت‌های وابسته به آمریکا در عصر جدید ندانست و اظهار داشت: چند روز قبل یکی از اندیشمندان آمریکایی به این امر اعتراف کرد و با سوادی ۹۰ درصد از مردم ایران و برخورداری روستاهای دوردست از نعمت گاز و… را به عنوان سند این امر بیان کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز با وجود دشمنی‌های استکبار، دستاوردهای کشور در همه زمینه‌ها قابل توجه است و قدرت نظامی و امنیتی کشور را باعث شده تا صهیونیست‌ها با وجود عربده کشی‌های متعدد، جرأت کوچک‌ترین تعدی به کشورمان را نداشته باشند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن که همواره از مردم ایران شکست خورده‌اند، در پی زیر سوال بردن گذشته انقلاب اسلامی برآمده و تلاش دارند تا وضعیت فعلی را بحرانی و حاصل ناکارآمدی نظام جلوه داده و امید را از کشور بگیرند.

شریف ادامه داد: با وجود دشمنی استکبار، امروز کشور با برخورداری از زیرساخت‌های مستحکم و در گام دوم انقلاب اسلامی مطابق با نقشه راه ترسیم شده، مشکلات حوزه معیشتی و بیکاری را حل خواهیم کرد.

سخنگوی سپاه با اشاره به شکست پی‌درپی آمریکا و رژیم اسرائیل از ایران اسلامی گفت: امروز دیگر از کودتاچیان علیه انقلاب اسلامی، صدام و رژیم بعث، داعش و القاعده و… خبری نیست، هیچ صحنه‌ای وجود ندارد که آمریکایی‌ در مقابله با ایران اسلامی  پیروز میدان و ما بازنده باشیم، درست است که مشکلات وجود دارد اما نظام بالنده و قدرتمند اسلامی به تمام مشکلات غالب می‌شود.

وی با انتقاد از گرده زدن ریسمان امنیت برخی کشورهای شیخ نشین به رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن درجه یک مسلمانان گفت: این افراد بدانند، زمانی که آمریکایی‌ها شیره وجود آن‌ها را بکشد، مانند قذافی‌ها آن‌ها را به دور خواهد افکند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها