کد خبر: 645005
تاریخ انتشار :

واکنش معنادار کریمی قدوسی به آزادسازی سواحل کشور

ایسنا/ یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اولین مصداق شیرین و پیروزمندانه حکمرانی توصیه گرا به حکمرانی تحکمی، آزادسازی سواحل و رودخانه ها به ⁧‫نفع مردم‬⁩ است.

واکنش معنادار کریمی قدوسی به آزادسازی سواحل کشور
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«دلگرم کننده ترین پیام چهل و سومین سال پیروزی ⁧‫انقلاب اسلام‬⁩ تغییر نوع حکمرانی و اداره امور داخلی از حکمرانی توصیه گرا به حکمرانی تحکمی برای اجراء و حاکمیت ⁧‫قانون‬⁩ است؛ اولین مصداق شیرین و پیروزمندانه این ادعا آزادسازی سواحل و رودخانه ها به ⁧‫نفع مردم‬⁩ است.»

ریس جمهوری در ۹ بهمن در دستوری صریح‌ همه دستگاه‌های دولتی را بدون استثنا موظف به آزادسازی مناطق ساحلی تصرف شده تا مرز قانونی حداقل ۶۰ متر از ساحل کرد.

بعد از گذشت ۱۵ روز از دستور رییس جمهوری، احمد وحیدی وزیر کشور در تشریح روند اجرای دستور رئیس جمهور در خصوص آزادسازی سواحل گفت: بی تردید باید زمینه ای فراهم شود تا مردم بتوانند بهره کافی از سواحل را داشته باشند. بر همین اساس دستور لازم و مهمی در این خصوص توسط رئیس جمهور صادر شد و به تبع آن بلافاصله اقدامات لازم انجام شد و استانداران و مسئولان گام های خوبی در این زمینه برداشتند.

وی توضیح داد: در همان تاریخی که رئیس جمهور دستور داده اند این کار به انجام می رسد. البته مرحله آماده سازی سواحل برای استفاده مردم باقی است که این موضوع نیز ابلاغ شده است. برای تحقق این کار سواحل در اختیار شهرداری ها قرار می گیرد تا برای استفاده مردم آماده سازی شوند. در برخی نقاط نیز که سواحل بین دو شهر قرار گرفته در اختیار بخشداری ها قرار می گیرد تا دستگاهی نسبت به آماده سازی آن ها اقدام کند. این کار انجام خواهد شد تا سواحل بار دیگر به تصرف عده دیگری درنیاید. این موضوع ابلاغ شده و در حال پیگیری است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها