کد خبر: 645519
تاریخ انتشار :

تشدید درگیری‌ها در اوکراین/ یک نظامی اوکراینی کشته شد

یک نظامی اوکراین در درگیری با جدایی‌طلبان مورد حمایت روسیه در «دونباس» کشته شد.

تشدید درگیری‌ها در اوکراین/ یک نظامی اوکراینی کشته شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ارتش اوکراین روز شنبه (امروز) اعلام کرد در نتیجه حملات خمپاره‌ای در شرق این کشور یک نظامی اوکراینی کشته شد.

به گزارش فارس، انتشار خبر مرگ یک نظامی ارتش اوکراین در منطقه دونباس در شرایطی انجام شده که تبادل آتش و درگیری‌ها در این منطقه طی روز‌های اخیر خبرساز شده و واکنش‌های مقام‌های کشور‌های مختلف از قبیل روسیه را به دنبال داشته است.

منطقه دونباس که شامل استان‌های لوهانسک و دونتسک در شرق اوکراین است، از سال ۲۰۱۴ و سرنگونی دولت وقت این کشور دچار تنش بوده است.

در حالی که ادعا‌های مقام‌های آمریکایی و غربی درباره احتمال حمله روسیه به اوکراین همچنان ادامه دارد، مقام‌های ارتش کی‌یف ادعا کردند که تنش‌ها و درگیری‌ها در منطقه شرقی دونباس به کشته شدن یک نظامی اوکراینی منجر شده است.

خبرگزاری فرانسه اعلام کرد: «در حالی که نگرانی‌ها درباره تدارک روسیه برای حمله بیشتر شده است، ارتش اوکراین اعلام کرد که یک سرباز اوکراینی روز شنبه (امروز) در درگیری با شورشیان مورد حمایت مسکو در منطقه شرقی جدایی‌طلب این کشور کشته شد».

این خبر در حالی منتشر شده که فرماندهی نظامی مشترک شرق اوکراین در بیانیه‌ای از مرگ یک نظامی این کشور در منطقه دونباس خبر داد و تصریح کرد: «در نتیجه یک حمله، سرباز اوکراینی زخمی مرگبار و کشنده برداشت».

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها