کد خبر: 645558
تاریخ انتشار :

زیباکلام: ایران نذر کرده روسیه به اوکراین حمله کند

صادق زیباکلام، استادعلوم سیاسی دانشگاه تهران با انتشار مطلبی در واکنش به تحولات اخیر در روسیه گفت: ایدئولوژی غرب ستیزانه حاکم بر ایران، و لاجرم گذاردن همه تخم مرغ هایمان در سبد روسیه و چین باعث شده تا ایران از خدا بخواهد روابط میان چین و روسیه با غرب خصمانه باشد. چقدر غم انگیز است که چهار دهه بعد از انقلاب، روزی ما در گرو درگیری و دشمنی میان شرق و غرب قرار گرفته است.

زیباکلام: ایران نذر کرده روسیه به اوکراین حمله کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

چهل و سه سال پیش که انقلاب کردیم در فراز آسمانها در پرواز بودیم و با همه وجود باور داشتیم که بزودی جهان شاهد تولد یک الگوی جدید و متحول سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، یک نظام مدرن بی بدیل، یک پارادایم بی‌سابقه و یک دنیای جدید در برابر شرق و غرب خواهد شد. الگویی که بشریت و شرق و غرب صف خواهند بست تا از آن در سرزمین های شان تقلید کنند. و نام این الگوی جدید را که یک سر و گردن از الگوها و نظام های  شرقی و غربی برجسته تر و بالاتر می ایستاد را با غرور و افتخار گذاردیم جمهوری اسلامی ایران. 

 امروز اما رسیدیم به جاییکه  باید نذر کنیم که روسیه به اوکراین حمله کند، چین با آمریکا بر سر تایوان مشکل پیدا کنند یا اتحادیه اروپا دچار بحران گردد و خلاصه دیگران دچار بدبختی و مصیبت بشوند تا ما در اینجا به یک نوایی برسیم.

جز وصل تو دل به هرکه بستم توبه

بی یاد تو  هر کجا  نشستم   توبه

در حسرت تو توبه شکستم صدبار

زان توبه که صدبار شکستم توبه

منبع:دیده‌بان ایران

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها