کد خبر: 646428
تاریخ انتشار :

خطرات باورنکردنی به پهلو خوابیدن برای پوست شما !

مقالات و ویدیو‌های بی‌شماری وجود دارد که آموزش‌های مراقبت از پوست، توصیه‌های ضد چروک و محصولاتی را برای فروش به نمایش می‌گذارند تا علائم پیری را مهار کنند، اما یک توصیه مهم وجود دارد که بسیاری از ما در مورد آن نشنیده ایم: خوابیدن به پهلو یا شکم می‌تواند باعث ایجاد "چروک‌های خواب" در صورت شود.

خطرات باورنکردنی به پهلو خوابیدن برای پوست شما !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

خوابیدن مکرر به پهلو یا شکم به معنای فشار دادن صورت ما به بالش است، این فشار روی پوست ما می‌تواند باعث ایجاد چین و چروک شود.

در حالی که همه ما در مورد خطوطی که روی پیشانی ما ایجاد می‌شود (آن چین و چروک‌های افقی که نمی‌توانیم نادیده بگیریم)، می‌دانیم این خطوط با خطوط خواب متفاوت هستند.

خطوط ناشی از خوابیدن به پهلو یا شکم معمولاً به صورت چین و چروک‌های عمودی ظاهر می‌شوند، در حالی که خطوط افقی زمانی ایجاد می‌شوند که فرد حرکات صورت خود را مانند بالا بردن یا درهم کردن ابرو‌های خود انجام دهد.

با افزایش سن، خطوط خواب (مشابه خطوط دور دهان) به جای اینکه بعد از چند ساعت ناپدید شوند، شروع به شکل گرفتن دائمی می‌کنند، این احتمالاً به دلیل از دست دادن کلاژن بدن در طول زمان است.

گرچه خوابیدن به پشت ممکن است برای خطوط خواب بهتر باشد، اما اگر عادت به اینگونه خوابیدن ندارید، امتحان کردن این وضعیت بهترین ایده نیست

علاوه بر این واقعیت که خوابیدن به پشت می‌تواند مشکلاتی مانند خروپف و آپنه خواب را افزایش دهد.

منبع: انتخاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها