کد خبر: 646488
تاریخ انتشار :

اسکان ۳۰۰ دانشجوی ایرانی مقیم اوکراین در ورشو

فارس/ سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه اولین پرواز اختصاصی برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین از لهستان تا ساعاتی دیگر انجام می شود، گفت: تاکنون تنها در ورشو ۳۰۰ دانشجو اسکان داده شده‌اند.

اسکان ۳۰۰ دانشجوی ایرانی مقیم اوکراین در ورشو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سعید خطیب‌زاده در توئیتی نوشت: اولین پرواز اختصاصی جهت انتقال هموطنان از لهستان به ایران تا ساعاتی دیگر پرواز می کند. تاکنون تنها در ورشو ۳۰۰ نفر از دانشجویان اسکان داده شده‌اند.

وی افزود: تلاش وسیعی توسط وزارت خارجه و سفارتخانه‌هایمان در اوکراین و کشورهای همسایه در جریان است تا هموطنان با کمترین‌ مشکل به کشور بازگردند.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز (دوشنبه) نهم اسفند ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: تلاش ما این است که بتوانیم ایرانیان را از طرق مختلف برگردانیم. در ورشو داریم این تلاش را با یک پرواز اختصاصی انجام می‌دهیم ولی ایرانیان باید برای بازگشت ثبت نام کنند که به تعداد برسد.

گفتنی است حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در نشست مجازی درباره وضعیت ایرانیان مقیم اوکراین بر ضرورت به کارگیری همه گزینه‌ها برای خروج ایمن ایرانیان از این کشور تأکید کرد و گفت: هیچ درخواستی از ایرانیان در هیچ شرایطی نباید بی‌پاسخ گذاشته شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها