کد خبر: 646768
تاریخ انتشار :

سهام عدالت|سود سهام عدالت|واریز سود سهام عدالت

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت بلاخره مشخص شد!+توضیح

دولت چه روزی شروع به واریز سهام‌های عدالت خواهد کرد؟!

زمان دقیق واریز سود سهام عدالت بلاخره مشخص شد!+توضیح
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 وزیر اقتصاد و دارایی بیان داشت: سود سهام عدالت از ۲۱اسفند براساس اولویت‌های تعیین شده پرداخت خواهد شد.

احسان خاندوزی شب گذشته در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: سود سهام عدالت دارندگان این سهام از 21 اسفند براساس اولویت‌های تعیین شده پرداخت خواهد شد تا مشکل مردم در این بخش حل شود.

او به بودجه اختصاص یافته در هفته گذشته برای مناطق آزاد جدید اشاره نمود و گفت: 500 میلیارد ریال کمک برای 7 منطقه آزاد جدید در دولت مصوب شد که یک هفتم برای منطقه آزاد اینچه برون است تا شهریور طرح جامع آن مصوب می‌شود.

خاندوزی با افزودن اینکه برای زیر ساخت‌ها تا شهریور منتظر نمی‌مانیم بیان داشت: به دبیرخانه این منطقه آزاد دستورات لازم داده شده که  بعد از تعطیلات نوروزی شروع کنند تا در شهریور ماه این طرح رسماً کلید بخورد.

وزیر اقتصاد و دارایی به سد کبود وال هم اشاره کرد وتاکید کرد:مشکل اختصاص تسهیلات از سوی بانک توسعه اسلامی وجود داشت که با مساعدت برنامه و بودجه این مشکل حل شد ودر  هفته های آینده آن محقق واقساط جدید برای تکمیل شدن این سد محقق خواهد شد.

خاندوزی درباره تامین مالی کالاهای اساسی هم گفت: از فرودین ماه  واردات مربوط کالاهای اساسی استان های  شمالی از سی آی اس تامین می شود از وابستگی به یک منبع خاص نجات پیدا کنیم وامنیت بیشتری داشته باشیم وهمچنین ظرفیت های گمرکی وترازیتی گسترش دهیم .

وی درباره تعیین تکلیف موسسه اعتباری کاسپین هم افزود:بنا شد اولویت جذب بانک ها استفاده از ظرفیت این افراد باشد این تغییر وجانمایی انجام خواهد شد.

وزیر اقتصاد و دارایی درباره اقاله قردادهای بانکی نیز اظهار داشت : با توجه به مصوبات جدید زمانی که اصل بدهی پرداخت شد بانک ها باید ضمانت رابه صاحبش برگرداندند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها