کد خبر: 647606
تاریخ انتشار :

دیدار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با مقامات نظامی بحرین در منامه

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی که درحال حاضر در بحرین به سر می‌برد، با مقامات نظامی این کشور ازجمله همتای بحرینی خود و وزیر دفاع دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با مقامات نظامی بحرین در منامه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، خبرگزاری اسپوتنیک اعلام کرد که آویو کوخاوی، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با ذیاب بن صقر النعیمی، همتای بحرینی خود در منامه دیدار کرد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این باره گزارش داد که کوخاوی طی سفر به بحرین با مقامات نظامی بلند پایه این کشور و در رأس آنها "خلیفه بن احمد آل خلیفه"، فرمانده کل نیروهای مسلح بحرین و عبد الله بن حسن النعیمی، وزیر دفاع این کشور دیدار و رایزنی کرد.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اعلام کرد که کوخاوی و مقامات نظامی بحرین درباره چالش‌های مشترک پیش‌روی دو طرف و راه‌های همکاری میان آنها تبادل نظر کردند.

کوخاوی نیز در سخنانی اظهار کرد که سفرش به منامه یک گام مهم و فرصت طلایی برای همکاری میان تل‌آویو و منامه در زمینه‌های مختلف است.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه سفرش به بحرین از مقر ناوگان پنجم آمریکا در بحرین بازدید و با چارلز براد کوپر، فرمانده این ناوگان نیز دیدار کرد.

کوخاوی و کوپر درباره ادامه همکاری میان ارتش اسرائیل و آمریکا رایزنی کردند.

رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی عصر چهارشنبه و در سفری غیر منتظره وار منامه شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها