کد خبر: 647934
تاریخ انتشار :

جزئیات جدید عملیات موشکی سپاه| 3صهیونیست به هلاکت رسیدند

العالم/ جزئیاتی جدید از عملیات موشکی سپاه در اربیل توسط شبکه العالم منتشر شد و اعلام کرد: درعملیات سحرگاه یکشنبه سه صهیونیست به هلاکت رسیدند وحداقل 7 نفر شدیدا مجروح شدند.

جزئیات جدید عملیات موشکی سپاه| 3صهیونیست به هلاکت رسیدند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک منبع آگاه درخصوص عملیات موشکی سحرگاه یکشنبه در مقر رژیم صهیونیستی در اربیل عراق به شبکه العالم گفت: این عملیات در واکنش به تعرض پهپادی چندی پیش رژیم صهیونیستی به منطقه "ماهیدشت "صورت گرفته است.

این منبع تاکید کرد مدت ها است برای پاسخگویی به این تعرض رژیم برنامه ریزی شده بود اما مترصد شرایطی بودیم که به شکل دقیق و توام با حساسیت صرفا رژیم هدف قرارگیرد و پاسخ مناسب دریافت دارد.

وی درپاسخ به این سوال که چرا اربیل عراق برای پاسخ دادن به رژیم انتخاب شده است تاکید کرد تعرض رژیم به ماهیدشت از اقلیم صورت پذیرفته بود و لذا بایستی از همان منطقه پاسخ دریافت میداشت.

این منبع اگاه خاطر نشان کرد به فاصله ساعاتی محدود کشته شدگان و مجروحین عملیات سپاه درمقر صهیونیستها در اربیل با امبولانس هوایی از محل منتقل شدند و این درحالی است که حال برخی از مجروحین بسیار وخیم گزارش شده است.

وی همچنین تاکید کرد طی چند مرحله و از مجاری مختلف نسبت به اقدامات رژیم از داخل اقلیم علیه جمهوری اسلامی تذکر داده شده است اما متاسفانه این تذکرات مستند از سوی مقامات مربوطه محل اثرقراداده نشد.

بگفته این منبع اگاه درحالی که مطابق قوانین عراق سفر اتباع رژیم به این کشور و برعکس ممنوع است اما متاسفانه در هیچ یک از کشورهای منطقه به اندازه و در حجم کردستان عراق عوامل رژیم صهیونیستی از فضای امنیتی برخوردار نیستند.

مبتنی برگفته های این مقام اگاه ساختمان مورد هدف قرارگرفته به شکلی کاملا مقاوم و با کاربری خاص و از پیش تعیین شده ساخته شده است، محل تجمیع و تفریح نیروهای رژیم در اقلیم بوده و به شکلی مخصوص و با نیروهایی ویژه محافظت میشده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها