کد خبر: 648721
تاریخ انتشار :

کرملین: با اخراج روسیه از گروه ۲۰ اتفاق مهمی رخ نخواهد داد

کرملین اعلام کرد، در صورت موفقیت آمریکا و متحدانش در اخراج کردن روسیه از گروه ۲۰ هیچ اتفاق وحشتناکی با توجه به این که بسیاری از اعضای گروه ۲۰ در جنگ اقتصادی با مسکو دخیل هستند، رخ نخواهد داد.

کرملین: با اخراج روسیه از گروه ۲۰ اتفاق مهمی رخ نخواهد داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از خبرگزاری رویترز، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این صحبت را در واکنش به اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تمایلش برای خارج ساختن روسیه از گروه 20 در پی اعزام ده‌ها هزار سرباز روس به اوکراین مطرح کرد.

پسکوف در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال اخراج روسیه از گروه ۲۰ گفت: قالب گروه ۲۰ مهم است اما در وضعیت فعلی زمانی که اکثر شرکت کنندگان در وضعیت جنگ اقتصادی با ما هستند هیچ اتفاق مهمی (در صورت اخراج روسیه) نخواهد افتاد.

پسکوف خاطر نشان کرد، جهان تنوعی فراتر از آمریکا و اروپا دارد و پیش بینی کرد که تلاشهای آمریکا برای منزوی کردن مسکو که به گفته او تا کنون تنها تاثیری محدود داشته،  شکست خواهد خورد.

او گفت، برخی کشورها رویکردی معتدل تر در قبال روسیه در پیش می گیرند و نمی آیند در رابطه با روسیه تمام پلهای پشت سرشان را خراب کنند و این که مسکو در تمام حوزه‌ها مسیرهای سیاسی جدیدی خواهد ساخت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها