کد خبر: 649114
تاریخ انتشار :

مطهری: جنگیدن برای قهرمانی در خون ماست/ تمرکز حامد لک پایین آمده بود

حمید مطهری با اشاره به بازی تدافعی هوادار مقابل این تیم گفت که به سبک بازی این تیم احترام می‌گذارد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 حمید مطهری بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل هوادار اظهار کرد: این یک سبک فوتبال است که هوادار انتخاب کرده است. ما باید شرایطمان را بهتر می‌کردیم. تمام مدل‌های حمله را انجام دادیم. اگر مهدی عبدی در ابتدای بازی گل می‌زد، شرایط عوض می‌شد. وقتی به کانال‌های کناری رفتیم، آنجا را پوشش دادند. موقعیت شوت‌زنی خلق کردیم که دروازه‌بان این تیم موقعیت‌های ما را گرفت. این یک سبک است که هوادار انتخاب کرده و ما به آن احترام می‌گذاریم. فوتبالی که ما ارائه کردیم خوب و رو به جلو است که توپ‌های ما به گل ننشست. اگر توپ‌های ما گل‌ می‌شد، شرایط عوض می‌شد. در نهایت به تمام سبک‌ها احترام می‌گذارم.

او در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد اشتباهات داوری برای این تیم رایج شده است، گفت: چون این سوال شده صحبت می‌کنم. خدا را شاهد می‌گیرم که نمی‌خواستم درباره داوری صحبت کنم. نمی‌دانم چرا دوست دارند بازی پرسپولیس مساوی شود. درباره تیم داوری هیچ صحبتی ندارم. فقط یک نکته می‌گویم. تو را به خدا اگر اشتباه کردم اصلاح کنید و بگویید از فوتبال هیچ نمی‌دانی. آیا نیمه اول سه دقیقه وقت اضافه داشت؟ اگر صحبت کنم می‌گویند قوی‌تر از بهانه‌ها باش. من بهانه نمی‌آورم. مسئولیت نتایج با گروه فنی است. این بهانه نیست و واقعیت است. فقط یک نمونه را گفتم. مابقی صحنه‌ها را ببینید. 

مربی پرسپولیس درباره اینکه به نظر فشار هواداران باعث افزایش استرس در تیمش شده است گفت: تیم مقابل ما را عصبی کرد. البته ما گوشزد کردیم که تیم بزرگی مانند پرسپولیس نباید تحت تاثیر قرار بگیرد. آن‌ها دنبال این شرایط بودند. یک تیم بزرگ باید خود را نجات دهد. ما در دقایقی تحت تاثیر حریف بودیم. در شروع و بین دو نیمه گوشزد کردیم. در دقایقی بازیکنان ما عصبی شدند و تمرکز لازم را نداشتند. 

مطهری درباره اینکه ظاهرا پرسپولیس از هدف اصلی خود دور شده است گفت: ما تسلیم نمی‌شویم. جنگیدن برای قهرمانی در خون پرسپولیس است. این وظیفه ما است که بجنگیم. ما کارهای حرفه‌ای کردیم و باید حرفه‌ای باشیم و لیگ را پرقدرت کار کنیم و نتایج تیم‌های دیگر را هم ببینیم. ما خیلی محکم کارمان را به امید قهرمانی ادامه می‌دهیم. 

دستیار گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت حامد لک نیز اظهار کرد: هیچ بحثی نبوده است. اجازه نمی‌دهیم که بازیکنی با مربی بحث کند. اینکه گفتند با گل‌محمدی بحث کرده، درست نیست. ما اصلا اجازه نمی‌دهیم. هر کسی به وظایف خود آشنا است. حامد لک یک اشتباه کرده و از تمرینات گروهی محروم است. هیچ بحث و درگیری در تیم نبوده است. همه چیز در تیم ما بر مبنای احترام است. تمرکز حامد لک پایین آمده بود و شاید این مسئله تلنگری برای او باشد. این یک راهکار است که مربیان انجام می‌دهند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها