کد خبر: 649638
تاریخ انتشار :

رئیس جمهور از نمایندگان مجلس تذکر گرفت

ایسنا/ یک عضو هیئت رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

رئیس جمهور از نمایندگان مجلس تذکر گرفت
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روح الله متفکر آزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و میمه به همراه ۶۶ نفر از نمایندگان به وزیر نفت: لزوم تسریع در صدور کارت سوخت هوشمند باکیفیت و ارسال به موقع برای متقاضیان. به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت بازگرداندن حق امتیاز خطوط تلفن ثابت و سیم کارت‌های تلفن همراه که به واسطه بی‌اطلاعی مشتریان سلب امتیاز شده است.

معین الدین سعیدی نماینده چابهار به همراه ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف وضعیت شغلی معلمان حق التدریسی سال ۹۱ به بعد. به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت توجه بیشتر به زیرساخت‌های جاده‌ای در استان سیستان و بلوچستان. به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم توجه بیشتر به شرایط معیشتی و شغلی بهورزان کشور.

منصور آرامی نماینده بندرعباس به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در صدور مجوز احداث پایگاه اورژانس شهر تازیان استان هرمزگان.

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل راه مواصلاتی ندوشن - ورزنه.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد و چگینی به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تحقق وعده رئیس جمهور در ساخت سه ساله سد گاشمار.

یحیی ابراهیمی نماینده دلفان و سلسله و ۱۷ نفر از  نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تخصیص اعتبار تکمیل مسیر کریدور شمال غرب به جنوب شهرستان دلفان از توابع استان لرستان.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان و ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها در مذاکرات هسته‌ای.

محمدرضا احمدی نماینده رشت و ۴۳ نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت و کشور: لزوم رسیدگی فوری به مشکلات ناشی از پسماند زباله‌های سراوان در شهرستان رشت. به وزرای بهداشت و نیرو:  لزوم توجه به مشکلات بهداشتی ناشی از جاری شدن فاضلاب‌های مختلف رودخانه‌های گوهررود و زرچوب در شهرستان رشت.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل و زهک به رئیس جمهور: چرا برای حقابه ایران از رودخانه هیرمند و آب شهر و انتقال آب از دریای عمان اقدام جدی صورت نگرفته است؟

مصطفی طاهری نماینده زنجان و ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به تخلفات فروشندگان لاستیک و کنترل بازار.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزیر صمت: لزوم رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی مورد بازدید در سفرهای استانی.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها