کد خبر: 649674
تاریخ انتشار :

۴ سوال مهم مجلس از وزیر کار در مجلس

چهار سوال ملی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

۴ سوال مهم مجلس از وزیر کار در مجلس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی موارد زیر اعلام وصول شد:

- سوال ملی محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز در مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص علت تبعیض در حقوق دریافتی کارکنان بخش‌های مختلف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

- سوال ملی مجتبی محفوظی نماینده آبادان و برخی از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص استنکاف از بکارگیری نیروهای بومی توانمند

- سوال ملی محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص علت تضییع حق حقوق قالیبافان و بافندگان فرش و علت عدم وصل مجدد بیمه‌های قطع شده آنها چیست؟ چرا بیمه‌های جدید واجدین شرایط پذیرفته نمی‌شود؟

- سوال ملی هادی بیگی نژاد نماینده ملایر و تعدادی از نمایندگان از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درخصوص نتایج تزریق واکسن کرونا به ترتیب نوع واکسن، جنسیت و سن افراد چیست؟ و چرا از تمام توان کشور برای مقابله با کرونا استفاده نمی‌شود؟

- سوال ملی کمال حسین پور نماینده مردم پیرانشهر و سردشت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخصوص اینکه چرا سازمان بهزیستی به وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود به درستی عمل نمی‌کند و برنامه وزارت کار برای اشتغال و توسعه فعالیت‌های شغلی برای مبارزه با معضل بیکاری چیست؟

منبع: مهر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها