کد خبر: 652087
تاریخ انتشار :

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرا

​ یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیسی و وزرا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

روح الله متفکرآزاد در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

بهزاد علیزاده نماینده دهلران و ۴۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت تسریع در ساماندهی نیروهای طرحی غیر ایثارگر.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزرای امور اقتصادی و دارایی، صمت، کشور و آموزش و پرورش: لزوم رسیدگی به نابسامانی در قیمت گذاری کالاها و روند رو به رشد افزایش قیمت ها و لزوم پرداخت دیوم پیمانکاران در شهرهای زیر ۵ هزار نفر جمعیت و لزوم رسیدگی به وضعیت نیروهای خدماتی آموزش و پرورش.

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان و ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون و کار: لزوم شفاف سازی وزیر پیرامون دلایل عزل مدیرعامل پتروشیمی مسجدسلیمان و انتصاب مدیرعامل غیر بومی.

پرویز اوسطی نماینده قروه و ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: ضرورت رسیدگی و پیگیری تبدیل وضعیت نیروهای طرحی شاغل در فوریت های پزشکی.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۴۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در اعلام قیمت دانه های روغنی جو و ذرت.

احمد راستیه نماینده شهرکرد و ۵۷ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت توجه به مصوبه مجلس مبنی بر الزام دولت به حفظ قیمت کالاهای اساسی بر اساس شهریور ۱۴۰۰ و نظارت بر عرضه آنها و لزوم ارائه اقدامات انجام شده توسط دولت و مجلس.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر میراث فرهنگی: لزوم توجه بیشتر به حوزه گردشگری، همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی درباره ضرورت راه‌اندازی طرح تعطیل شده کمربندی شرق شیراز.

ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر کار: لزوم تسریع در پرداخت بدهی تامین اجتماعی به وزارت بهداشت و بیمارستان‌های دولتی.

علیرضا زندیان نماینده بیجار و ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اجرای کنارگذر شمالی شهر بیجار و حل مشکلات ناشی از آن.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم نظارت بر سموم کشاورزی و پیگیری خسارات وارده به زنبور عسل استان آذربایجان غربی از سم فیپرونین.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده نماینده شاهین شهر و ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون: لزوم حمایت بیمه پایه و تکمیلی در در بحث پرداخت هزینه خدمات روانشناسی - مشاوره ای گروه های هدف با توجه به بند ج ماده ۱۰۲ قانون برنامه ششم توسعه و به همراه ۳۴ نماینده به وزیر اقتصاد درباره لزوم اجرای کامل یکپارچه سازی اطلاعات و یکسان سازی عملیات بانکی در شعب بانک های وابسته به نیروهای مسلح ادغامی در بانک سپه و نیز به همراه ۳۴ نماینده به وزیر نفت درباره لزوم ارتقا و بهبود سطح حقوق و مزایای کارگران مشاغل در جایگاه های سوخت رسانی طبق مصوبه شورای عالی حقوق و دستمزد و قانون کار، و ۳۹ نماینده به وزیر دفاع؛ درباره لزوم اجرای کامل یکپارچه سازی اطلاعات و یکسان سازی عملیات بانکی در شعب بانکی وابسته به نیروهای مسلح ادغامی در بانک سپه.

حسن نوروزی نماینده رباط کریم و ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر راه: لزوم تسریع در تکمیل فرهنگسران نسیم شهر، ضرورت تکمیل اورژانس گلستان، لزوم چاره اندیشی برای ۷۰۰ هکتار بافت فرسوده شهرستان بهارستان.

صمداله محمدی و ۲۹ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: درباره علت ایجاد محدودیت با کاهش تعداد مراکز خرید گندم.

مهدی شریفیان نماینده تهران و ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر اقتصاد: درباره لزوم تسریع در پرداخت سهم مالیات سلامت به تکمیل طرح های بیمارستانی وزارت بهداشت در مناطق توسعه نیافته، به همراه ۳۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی درباره ضرورت تامین و به روزرسانی ادوات و ماشین آلات مورد نیاز وزارت جهاد کشاورزی و برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز، به همراه ۳۸ نماینده به وزرای بهداشت و تعاون درباره لزوم تسریع در اجرای تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت در مورد اختصاص نیروهای طرحی و پزشکان متخصص ضریب k به بیمارستان های تامین اجتماعی.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور نفر از نمایندگان و ۶۴ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر، جانباز و شهید در شرکت های تابعه.

احسان ارکانی و ۱۳ نماینده به وزیر جهاد کشاوزی: لزوم رسیدگی به بدعهدی و خلف وعده وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی به مرغداران در خصوص خرید توافقی- حمایتی، و به همراه ۱۱ نماینده به وزیر کشور درباره علت عدم اصلاح مصوبه تعیین مرکز زبرخان با وجود صورت جلسه مشترک نمایندگان شهرستان زبرخان، استانداری و دادستانی استان خراسان رضوی چیست؟

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به ضعف عملکرد صندوق کارآفرینی در زمینه های مختلف موضوع عملکرد این صندوق.

سیدسلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر صمت: ضرورت استفاده از بازرسان مجرب وزارتخانه در کنترل قیمت کالاهای اساسی.

سیدعلی موسوی نماینده ملکان و ۳۳ نفر از نمایندگان به وزیر ورزش و جوانان: لزوم توسعه زیرساخت های ورزشی به طور متوازن در مناطق محروم.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد به وزیر راه: علت لغو پروازهای ایران ایر در مسیر تهران به خرم آباد چیست؟

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم اجرای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان تامین اجتماعی در خصوص پزشکان طرح K .

سید محمد موحد نماینده کهگیولیه و ۱۹۵ تن از نمایندگان به وزیر بهداش: ضرورت تجدیدنظر در میزان حدنصاب امتحان علوم پایه ۱۴۰۰ رشته های پره اینترنی

عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت برگزاری جلسات مستمر با تشکل های صنفی فرهنگیان و بازنشستگان.

مهدی اسماعیلی نماینده میانه به وزیر ورزش: در خصوص لزوم تکمیل استادیوم رو به تخریب شهرستان میانه.

آخرین خبر

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها