کد خبر: 652959
تاریخ انتشار :

وام بانکی | وام بدون ضامن | وام با سود کم

وام بانکی آسان کم بهره | شرایط دریافت وام 50 میلیونی

افرادی که برای خرید کالاهای بادوام کمبود نقدینگی داشته و به وام احتیاج دارند، امکان استفاده از دو وام فوری ۵۰ میلیون تومانی از بانک‌های ملت و سپه را خواهند داشت.

وام بانکی آسان کم بهره | شرایط دریافت وام 50 میلیونی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و... می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند. پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

وام بانکی

وام خرید کالاهای بادوام بانک ملت تحت عنوان طرح «شاپ کارت» تدوین شده است. متقاضیان این وام باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را با ارائه ضامن رسمی معتبر به یکی از شعب بانک ملت، دریافت کنند.

حداقل نرخ سود این وام ۱۰ درصد و براساس مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط شاپ کارت ۳۶ ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود ۱۵ درصد به متقاضیان بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۳۶ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و ۷۳۳ هزار و ۲۶۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات ۱۲ میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۹۱ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۶۲ میلیون و ۹۲۷ هزار و ۵۹۱ تومان است.

وام خرید کالای بانک سپه تحت عنوان «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. مشتریان با دریافت این وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. متقاضیان وام بهین کارت باید در بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی است. حداکثر سود این وام ۱۸ درصد بوده و سقف مدت زمان برای بازپرداخت آن به ۳۶ ماه می‌رسد. میزان اقساط برای وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، یک میلیون و ۸۰۷ هزار و ۶۲۰ تومان خواهد بود. کل سود این مقدار وام ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار و ۳۱۲ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، ۶۵ میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۱۲ تومان است.

وام بانکی

وام ۲۰۰ میلیونی طرح تبسم بانک صادرات به اشخاصی پرداخت می‌شود که دارای سپرده قرض الحسنه باشند و البته سپرده آن‌ها تا پایان بازپرداخت وام نزد بانک مسدود خواهد شد. وام طرح تبسم قرض الحسنه بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماه اعلام شده است. میزان اقساط این تسهیلات بانک صادرات در صورتی که تمام ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن هم ۶۰ ماه تعیین شود، ۳ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۳۳۳ تومان خواهد بود. مجموع این رقم وام تبسم و سود آن هم ۲۰۰ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان اعلام شده است.

جزئیات وام بانکی ۲۰۰ میلیون تومانی

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک کارآفرین می‌توانند برای وام طرح امید آفرین درخواست دهند. افرادی امکان دریافت وام را دارند که حداقل سه ماه از خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. ضمانت اصلی برای این وام ارائه ضامن رسمی و سند ملکی اعلام شده است. سود وام طرح امید آفرین هم ۱۸ درصد بوده و امکان بازپرداخت آن حداکثر در ۳۶ ماه وجود دارد. بانک برای پرداخت این وام سپرده مشتریان را مسدود نخواهد کرد. در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام امید آفرین، با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور، میزان اقساط ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۲۶۱ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۴۸ تومان است.

افرادی امکان ایجاد میانگین حساب مناسبی را داشته باشند، می‌توانند از وام ۳۰ میلیون تومانی طرح «امتیاز مهر» استفاده کنند. سود این وام ۴ درصد بوده و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط آن ۶۰ ماه است. متقاضیان این وام باید حساب قرض الحسنه داشته باشند و ضامن رسمی هم به بانک ارائه دهند. در صورت پرداخت وام ۳۰ میلیونی، با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، میزان اقساط ۵۵۲ هزار و ۴۹۶ تومان خواهد بود.

وام ۲۰ میلیون تومانی تحت عنوان طرح «تداوم مهر» پرداخت می‌شود و سود آن ۴ درصد است. این نوع تسهیلات به ضامن رسمی نیاز دارد و متقاضیان دارای حساب قرض الحسنه امکان بهره گیری از این وام را دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه است. با این رقم وام، سود و مدت زمان بازپرداخت مذکور، میزان اقساط ۳۶۸ هزار و ۳۳۰ تومان خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها