کد خبر: 653112
تاریخ انتشار :

وام قرض الحسنه | وام فوری

وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی | متقاضیان وام فوری بخوانند

بانک رفاه کارگران و بانک ایران زمین در قالب طرح‌هایی با نام «ربیع رفاه» و «انتخاب» به مشتریان واجد شرایط خود وام های نقدی ۱۰۰ میلیون تومانی ارائه می‌دهند. البته شرایط پرداخت هر یک از این تسهیلات متفاوت است.

وام قرض الحسنه 100 میلیون تومانی | متقاضیان وام فوری بخوانند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 وام قرض الحسنه یکی از کمک هزینه هایی است که بانک ها با سود بسیار کم با شرایط خاص به مشمولان واجد شرایط اعطا می کنند. وام قرض الحسنه هر بانک مبلغ متفاوتی داشته و هم چنین شرایط اعطای آن نیز متفاوت خواهد بود. وام قرض الحسنه تحت عناوین مختلف به مردم اعطا می شود که هر بانک هر زمان آمادگی اعطای وام قرض الحسنه را داشته باشد، آن را از طرق مختلف به مردم اعلام می کند. وام قرض الحسنه فرزند آوری خدمت دیگری از بانک ها به خانواده ها می باشد که می توانید جزئیات آن را در ادامه بخوانید.

وام قرض الحسنه

 بانک رفاه کارگران به آن دسته از مشتریان خود که دارای سپرده قرض الحسنه با گردش حساب چهار ماهه باشند، در قالب طرح ربیع رفاه تا ۱۰۰ میلیون تومان وام می‌پردازد. این وام سود ۱۸ درصدی دارد و متقاضیان برای اخذ آن باید یک ضامن رسمی به همراه یک فقره چک به مبلغ وام، به بانک ارائه دهند.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۳۶ ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک به مشتریان این مبلغ وام را به همراه نرخ سود مشخص شده ارائه دهد و زمان پرداخت اقساط را هم برای وی ۲۶ ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط ۳ میلیون و ۶۱۵ هزار و ۲۴۰ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۳۰ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۶۲۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۱۲۷ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان است.

بانک ایران زمین به مشتریان دارای سپرده قرض الحسنه‌ای که حداقل سه ماه میانگین حساب دارند، براساس طرح انتخاب، وام ۱۰۰ میلیون تومانی می‌پردازد. سود این وام براساس دوره بازپرداخت و خواب سپرده تعیین می‌شود و حداقل ۱۰ درصد است.

افرادی امکان دریافت این وام را دارند که به بانک ضامن رسمی ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۲۴ ماه و حداقل آن ۱۲ است. میزان اقساط این مبلغ وام با نرخ سود ۱۰ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۱۲ ماهه، ۸ میلیون و ۷۹۱ هزار و ۵۸۹ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۵ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۶۵ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن هم ۱۰۵ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۶۵ تومان است.

وام قرض الحسنه

پرداخت وام فوری بدون ضامن به بانک رفاه هم رسید و این بانک اعلام کرده تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن پرداخت می‌کند. اما شرایط دریافت این وام چیست؟

اما شرایط دریافت وام بانک رفاه چیست؟ آنگونه که در گزارش‌ها آمده سقف وام بدون ضامن بانک رفاه ۱۰۰ میلیون تومان است که در قالب کارت اعتباری به متقاضیان پرداخت می‌شود.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت این وام ۴۸ ماهه (۴ سال) است. البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ ماه (۳ سال) است.

آنگونه که این بانک اعلام کرده اقساط وام بدون ضامن بانک رفاه، ماهانه حدود سه میلیون تومان است. در پایان، متقاضی دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومان اصل وام و ۴۱ میلیون تومان به‌عنوان سود به بانک پرداخت می‌کند. به عبارتی اصل وام و سود آن معادل ۱۴۰ میلیون تومان است.

همانگونه که از نام این وام پیداست، وام ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه نیازی به ضامن ندارد. بلکه به کلیه افرادی تعلق می‌گیرد که حقوق و مستمری ماهانه خود را از این بانک دریافت می‌کنند.

اما همه افراد نمی‌توانند این وام را دریافت کنند. نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی است. یعنی بانک اعتبار متقاضی را بررسی می‌کند و اگر متقاضی دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق‌بگیر بانک رفاه کارگران باشد، می‌تواند این وام را دریافت کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها