کد خبر: 654765
تاریخ انتشار :

واکنش سخنگوی دولت به تحرکات نظامی جدید اسرائیل علیه ایران

هادری‌جهرمی گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به رژیم صهیونیستی را پیش خواهد گرفت.

واکنش سخنگوی دولت به تحرکات نظامی جدید اسرائیل علیه ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت  درباره تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی و طرح برخی تهدیدات علیه کشورمان، طی سخنانی اظهار داشت: ذات رژیم غاصب صهیونیستی که روشن بوده و هست و تأسیس نامشروع این رژیم مبتنی بر ترور، تروریسم، ظلم و حق‌کُشی شکل گرفته است و ادامه حیاتش هم مبتنی بر همین ذات تروریستی است.

وی افزود: بنابراین موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به چنین موجود و ماهیتی روشن بوده، هست و ثابت خواهد بود و طبیعتاً انتظار می‌رود نهادهای بین‌المللی هم موضع‌گیری روشنی نسبت به چنین ماهیت‌های غیرمشروعی داشته باشند و عملکرد روشنی نسبت به اقدامات غیرقانونی و تروریستی چنین رژیمی به‌عمل بیاورند تا سایه آثار و اقدامات مخرب این رژیم منحوس را از منطقه برطرف کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم، هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به این رژیم را پیش خواهد گرفت.

بنا براین گزارش، رژیم صهیونیستی اخیراً تحرکات نظامی جدیدی علیه کشورمان داشته‌ است و نخست‌وزیر این رژیم هم روزهای گذشته تهدید نظامی را علیه ایران مطرح کرده بود، ضمن این‌که صهیونیست‌ها مدت زیادی است با حضور در شمال عراق دست به اقدامات خرابکارانه، شرارت و پرورش تیم‌های تروریستی و تروریست‌پروری زده‌اند که مقامات رسمی و نظامی کشورمان مکرراً هشدار داده‌اند.

از جمله اقدامات کشورمان می‌توان به «هدف قرار دادن دو مرکز آموزشی موساد و اطراف کنسولگری آمریکا در اربیل» در تاریخ ۲۲ اسفندماه سال ۱۴۰۰ و هم‌چنین «درهم کوبیدن مواضع گروه‌های تروریستی در اربیل با حملات توپخانه‌ای» در ۲۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری اشاره کرد.

هم‌چنین عصر روز یکم خردادماه جاری نیز سرهنگ پاسدار مدافع حرم، علی صیاد خدایی در شرق تهران توسط یک موتورسوار و با شلیک گلوله، جلوی منزل مسکونی خود به شهادت رسید. سرلشکر سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده آن شهید اعلام کرد که شهید خدایی توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده است.

رژیم صهیونیستی این‌روزها و در ادامه این اقدامات تروریستی خود، عملیات روانی و رسانه‌ای را توسط شبکه‌ها و رسانه‌های معاند علیه جمهوری اسلامی و مردم کلید زده‌اند تا بتوانند اذهان و افکار عمومی ملت ایران را آشفته کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها