کد خبر: 655845
تاریخ انتشار :

نگاه تحلیلگر/ گفت‌وگوی «نامه‌نیوز» با منصور حقیقت‌پور

غربی‌ها بدانند ایران امروز، ایران عصر خمینی(ره) است

منصور حقیقت‌پور گفت: غربی‌ها باید ادبیاتشان را تغییر دهند. غربی‌ها باید بدانند ایرانِ امروز نه ایران دوره قاجار است و نه پهلوی؛ ایران امروز، ایران خمینی(ره) است و بچه‌های خمینی(ره) دست از ولایت، استقلال و دینشان بر نمی‌دارند.

غربی‌ها بدانند ایران امروز، ایران عصر خمینی(ره) است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

گروه سیاست نامه‌نیوز: سفر اخیر بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ایران به گفته کارشناسان مهم قلمداد می‌شود زیرا گویا قرار است بار دیگر مذاکرات از سر گرفته شود.

منصور حقیقت‌پور، فعال و تحلیلگر سیاسی، درباره این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «روز گذشته که بورل به ایران سفر کرد یکی از مقامات فرانسوی گفت که ایران از این فرصت استفاده کند؛ جنس حرفش قلدرمأبانه بود و با پررویی بود. به نظر من اصل برگشت به مذاکرات خوب است و دیدار دیروز مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با آقای امیرعبداللهیان در پی جلسه‌ای بود که میان اروپایی‌ها با آمریکا برگزار شد و بورل هم نتیجه آن نشست را به ایران آورده بود و حالا می‌گوید می‌شود مذاکرات را از سر گرفت اما همچنان شاهد پررویی غربی‌ها هستیم».

او ادامه داد: «غربی‌ها باید ادبیاتشان را تغییر دهند. غربی‌ها باید بدانند ایرانِ امروز نه ایران دوره قاجار است و نه پهلوی؛ ایران امروز، ایران خمینی(ره) است و بچه‌های خمینی(ره) دست از ولایت، استقلال و دینشان بر نمی‌دارند. اینها در مکتب حاج قاسم سلیمانی بزرگ شده‌اند و اهل زور شنیدن نیستند. پس همه غربی‌ها بدانند که آن دوران تمام شد که سفارت انگلیس در تهران نسخه مملکت ما را می‌پیچید».

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: «اروپایی‌ها وارد باتلاق بزرگی به نام جنگ اوکراین شده‌اند و در آینده‌ای نزدک هم باید شاهد شکست بزرگشان در شرق آسیا باشیم. آنها در چنین شرایطی مجبورند که خواسته‌های به حق ایران تن دهند و به میز مذاکره برگردند».

حقیقت‌پور در پایان در خصوص لابی‌های ضدایرانی رژیم صهیونیستی گفت: «صهیونیست‌ها خودشان هم فهمیده‌اند که دارند به آخر خط می‌رسند؛ به همین دلیل مشغول دست‌وپا زدن هستند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها