کد خبر: 656063
تاریخ انتشار :

محور تهاجم امروز دشمن از زبان وزیر اسبق اطلاعات

ایسنا/ وزیر اسبق اطلاعات گفت: ما با تمام دنیای استکبار در جنگ بودیم و استکبار هزینه‌های سنگینی داده است، هرچند ما هم هزینه‌های سنگینی با شهدا و با تهاجم فرهنگی دادیم و اکنون نیز محور تهاجم دشمن، نفوذ است.

محور تهاجم امروز دشمن از زبان وزیر اسبق اطلاعات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی طی سخنانی در «همایش چهل و یکمین سالگرد فاجعه هفتم تیر ۱۳۶۰» اظهار کرد: ما بیش از ۱۷ هزار شهید ترور داریم. از رئیس‌جمهوری گرفته تا نخست وزیر تا مردم عادی هدف ترور منافقین قرار گرفتند. دشمن با تمام این اقدامات به نتیجه نرسیده است. او جنگ را آغاز کرد و ما با تمام دنیای استکبار در جنگ بودیم. استکبار هزینه‌های سنگینی داده، هرچند ما هم هزینه‌های سنگینی با شهدا و با تهاجم فرهنگی دادیم. اکنون محور تهاجم دشمن، نفوذ است.

وی افزود: دو نوع نفوذ داریم یکی نفوذ موردی و نفوذ جریانی. در مورد اول دشمن یک نفر را عامل خودش می‌کند که اینها چند زیر کد دارند. بنده براساس سند و مدرک حرف می‌زنم، یکی از زیر کدها ترور فیزیکی است، شهدای هسته‌ای، شهدای هفتم تیر، شهدای ترور فیزیکی هستند. بعد از ترور فیزیکی، ترور شخصیت است.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به موضوع نفوذ گفت: موسسه پژوهشی صهیونیست‌ها از برخی مراکز مذهبی هم بیشتر کار می‌کنند چون باید ضربه عمیق بزنند. شما می‌بینید شخصیت‌هایی که کارهای بزرگی برای انقلاب می‌کنند یک دفعه تغییر می‌کند. زیرکد بعدی آنان هم سرمایه‌گذاری روی فقر است و برای هرکدام از این موارد تلاش‌های بسیاری انجام می‌دهند تا نتیجه لازم را به دست آورند.

در ابتدای این همایش از کتابی درباره اندیشه‌های شهید بهشتی رونمایی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها