کد خبر: 657087
تاریخ انتشار :

کوشکی: اصلاح‌طلبان می‌خواهند آمریکا توبه‌شان را بپذیرد

محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: اصلاح‌طلبان عملا از بابت وقوع انقلاب می‌خواهند عذرخواهی کنند و از اینکه چرا جمهوری اسلامی تشکیل شده است و به همین خاطر در برابر آمریکا توبه‌کار هستند و دنبال این هستند که آمریکا توبه آنها را بپذیرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا،در آغاز درباره صحبت های اخیر ظریف گفت: «من این موضوع را خیلی مهم نمی بینم تا درباره آن صحبت شود چون ایشان دیگر از حوزه سیاست خارج شده است و صحبت هایشان نیز دیگر محل رجوع و توجه برای رسانه ها و جامعه نیست».

او در ادامه درباره علت بیان موضوعات حاشیه برانگیز از سوی ظریف افزود: «آن کسانی‌که چنین می کنند این رفتار را طبیعی می کنند و معتقدند ما لایق تر بودیم چرا ما را کنار گذاشتید و این روند نیز مرسوم بوده همواره کسانی‌که از قدرت کنار گذاشته می‌شوند بالاخره این رفتار ها را نشان می دهند. آقای ظریف نیز دیگر تمام شده است و بهتر است بنشیند و خاطرات اش را بنویسد و خیلی خروجی ندارند و ورود به این فضاها ارزشی ندارد».

این استاد دانشگاه سپس درباره علت مقصر نشان دادن ایران در مذاکرات از سوی اصلاح‌طلبان اشاره کرد: «همیشه این چنین بوده است و آنها عملا از بابت وقوع انقلاب می‌خواهند عذرخواهی کنند و از اینکه چرا جمهوری اسلامی تشکیل شده است و به همین خاطر در برابر آمریکا توبه‌کار هستند و دنبال این هستند که آمریکا توبه آنها را بپذیرد و از زمانیکه تفکر اصلاح طلبی شکل گرفته است شاهد چنین رفتار هایی بوده ایم».

کوشکی در پایان درباره احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات و فعال تر شدن انتقادات اصلاح طلبان گفت: «ذات مذاکره با آمریکا به نتیجه نخواهد رسید و مثل مذاکرات دوران روحانی بی نتیجه پایان می پذیرد.توقع نتیجه داشتن از مذاکرات برجامی مثل این است که از یک درخت غیر مثمر بخواهیم نتیجه بگیریم برجام هم اینگونه است و در هر صورت نتیجه ای نمی دهد».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها