کد خبر: 657243
تاریخ انتشار :

فعال اصولگرا: همه می‌پرسند چرا قیمت‌ها چند برابر شده؟

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی که صحبت از تحول می کند باید این موضوع را جز به جز در حوزه کاری هر وزارتخانه تشریح کند.

فعال اصولگرا: همه می‌پرسند چرا قیمت‌ها چند برابر شده؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت فردا نوشت: یک سال از روی کارآمدن دولت سیزدهم می گذرد. در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، مکانیزم های تشکیلاتی جریان اصولگرایی اعم از شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و شورای وحدت حمایت قاطع و صریحی از سیدابراهیم رئیسی داشتند. حال این سئوال مطرح است که آیا اصولگرایان از عملکرد این دولت رضایت دارند؟

علی یوسف پور در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان رضایت اصولگرایان از عملکرد دولت سیزدهم گفت: این دولت یکسری نکات مثبت و یکسری نقاط ضعف دارد. دولت آقای رئیسی از گسترش روابط با همسایگان نتایج خوبی کسب کرد که البته هنوز جای کار دارد و این روند نهایی نشده است. همچنین عضویت ایران در پیمان شانگهای از دیگر دستاوردهای این دولت محسوب می شود.

وی با اشاره به امتیازهای ایران از لحاظ داشتن انرژی و موقعیت خوب ژئوپلتیک افزود: قدرت از غرب به شرق دنیا در حال انتقال است و به همین دلیل عضویت ایران در پیمان شانگهای بسیار اهمیت دارد. از دیگر نکته های مثبت دولت سیزدهم، سفرهای استانی آقای رئیس جمهور بود که فعالیت، جدیت و تلاش او را برای پیگیری موضوعات نشان می دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نقطه ضعف اصلی دولت سیزدهم اظهار کرد: تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی هماهنگ و کارآمد نیست. امروز مشکلات اصلی مردم از جنس اقتصادی است و آنها هر روز به سفره خود نگاه می کنند. وقتی به جمع دوستان، اقوام و مردم عادی می رویم، همه می پرسند «چرا قیمت‌ها چند برابر شده است»، به علت گرانی‌ها عملکردهای مثبت دولت به ذهن مردم نمی‌آید چون مردم عادی با مشکلات روزمره زندگی خود سروکار دارند.

وی با اشاره به کارت زرد مجلس به وزیر جهادکشاورزی ادامه داد: این کار درستی بود چون آقای ساداتی نژاد نتوانست ساختارهای لازم را در وزارت تحت مسئولیت خود تغییر دهد که این البته یک نمونه است. در مجموع آقای رئیسی باید ساختار بانک ها و دستگاه های اجرایی را اصلاح و کارها را به مردم واگذار کند.

این فعال مطبوعاتی تأکید کرد: سفرهای استانی و سیاست خارجی درست دولت سیزدهم حکم پاشویه را برای مریض تب دار دارد که برای مقطعی تب مریض را کاهش می دهد اما اگر ساختارهای بانکی، گمرکی و اجرایی تغییر نکنند، دوباره شاهد بروز مشکلات خواهیم بود. آقای رئیسی که صحبت از تحول می کند باید این موضوع را جز به جز در حوزه کاری هر وزارتخانه تشریح کند.

وی با بیان اینکه باید از دولت حمایت کرد و دولت نیز باید اشکالات و ایرادات خود را برطرف کند، افزود: مدیرانی باید در حوزه های مختلف اجرایی بر سر کار باشند که تجربه، قدرت و برش داشته باشند تا با به کارگیری تیم قوی بتوانند امور محوله را به سرانجام برسانند و رضایت مردم را جلب کنند؛ نه آنکه طرف رئیس اداره نبوده اما یکدفعه معاون وزیر شود.  

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها