کد خبر: 659577
تاریخ انتشار :

رئیس‌جمهور:

تحقق عدالت نیروهای تحول‌گرا نیاز دارد

رییس جمهور با بیان اینکه مهمترین معروف تحقق عدالت است گفت: برای انجام این مهم و توجه به همه امور به نیروهای تحول‌گرا نیاز داریم.

تحقق عدالت نیروهای تحول‌گرا نیاز دارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، سید ابراهیم رییسی عصر روز جمعه در دیدار نخبگان و خانواده ایثارگران استان کرمان افزود: تاکید داریم استفاده از نیروهای جوان تحول گرای انقلابی و حزب الهی که حقیقتا تحول را قبول دارند در دستور کار قرار گیرد.

رییس جمهور اضافه کرد: عدالت باید در همه مراحل توسعه سایه بیاندازد و با عدالت می توان توسعه را بخوبی پیش برد.

وی با اشاره به اینکه همه باید در جهت توسعه یافتگی تلاش کنیم و این پیشرفت باید در پرتو عدالت باشد تاکید کرد: برخی کشورهای پیشرفته در حوزه اقتصادی به پیشرفت رسیده اند اما در حوزه اخلاق، معنویت، عدالت و ... مشکل دارند.

رییسی افزود: مهمترین بحران امروز غرب مشکل الحاد، ترک خانواده و بی توجهی به خانواده است که زشت ترین اخلاق به عنوان شاخص تمدن در جوامع معرفی می شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت ما باید در پرتو عدالت باشد اظهارداشت: ما نیز در دولت محور کار را عدالت و سند بودجه ۱۴۰۱ را نیز براساس مولفه های تحقق عدالت قرار داده ایم که آمایش سرزمینی را مستند بر آن گذاشتیم.

رییس جمهور قانون عادلانه، مجریان عادلانه و داوری های عادلانه را در جامعه مورد تاکید قرار داد و گفت: وصف مردمی بودن را برای دولت لازم می دانیم و در تمامی تصمیمی سازی ها نقش مردم همواره مهم بوده و خواهد بود.

 

به گزارش ایرنا، سفر استانی دولت به کرمان از عصر روز پنجشنبه (۲۱ مردادما) شروع و تا امروز ادامه دارد.

شماری از وزیران و معاونان رییس جمهور، آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند که در سفرهای جداگانه به شهرستان های مختلف از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این مناطق قرار می گیرند.

از روز چهارشنبه(۲۰ مردادماه)  ۲۹ میز خدمت و ارتباط مردمی با حضور شماری از معاونان وزیران یا دیگر مدیران وزارتخانه ها به عنوان نمایندگان تام الاختیار وزرا  در ادارات مختلف استان کرمان تشکیل شده است تا علاوه بر دیدار چهره به چهره با مردم و بررسی شکایت ها و پیشنهادها، خواسته ها و نامه های مکتوب مردمی نیز دریافت شود.

اخبار مرتبط با سفر استانی دولت سیزدهم به استان کرمان را از طریق پرونده ذیل دنبال کنید:

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها