کد خبر: 660192
تاریخ انتشار :

️تداوم تعلل آمریکا در پاسخ به نظرات ایران

باگذشت ۳ روز از پاسخ ایران به آخرین نسخه از متن پیش نویس توافق وین، ضعف اراده دولت بایدن برای بازگشت به برجام، با توجه به اختلافات داخلی در آمریکا و فشار رژیم صهیونیستی برای همگان عیان شده و ناظران ضمن اذعان به رفتار منطقی ایران، حصول توافق نهایی را در گرو تصمیم‌گیری سیاسی در کاخ سفید می‌دانند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، باگذشت ۳ روز از پاسخ ایران به آخرین نسخه از متن پیش نویس توافق وین، ضعف اراده دولت بایدن برای بازگشت به برجام، با توجه به اختلافات داخلی در آمریکا و فشار رژیم صهیونیستی برای همگان عیان شده و ناظران ضمن اذعان به رفتار منطقی ایران، حصول توافق نهایی را در گرو تصمیم‌گیری سیاسی در کاخ سفید می‌دانند.

«باراک راوید» خبرنگار تارنمای خبری آمریکایی اکسیوس دیروز در رشته توئیت‌هایی عنوان کرد که «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی در پیامی به کاخ سفید ادعا کرده که پیش نویس توافق وین از معیارهای برجام فراتر رفته و با خطوط قرمز دولت جو بایدن همخوانی ندارد.

ند پرایس نیز گفته: شکی نیست که ما با شرکای اسرائیلی خود در مورد برجام اختلافات تاکتیکی داریم. اما در مورد هدف کلی برجام، با یکدیگر همسو و هم نظر هستیم و معتقدیم که ایران هیچگاه نباید به سلاح هسته ای دست یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها