کد خبر: 660595
تاریخ انتشار :

نامه نیوز ارائه می دهد

31 و 13؛ اینها فقط عدد نیست|ارتقای اعتماد عمومی به دولت رئیسی

31 و 13؛ اینها فقط عدد نیست سفرهای استانی و بازدیدهای سرزده رئیس جمهور به یکی از تجربه های متفاوت دولت سیزدهم بدل شده است. سفرها و بازدیدهایی که با هدف حضور میدانی و تصمیم های فوری و پیگیری آتی انجام می شود. این سفرها و بازدیدها بهانه ای برای رفع مشکلات ساختاری و حل موانع بروکراتیک است؛ راه حلی که با فعالیت بدنه دولت در رده های مختلف می تواند به پویایی عملکردها و افزایش رضایت مندی شهروندان منجر شود. 31 سفر استانی در سال نخست فعالیت دولت، از مصادیق امیدوارکننده مردم‌محور است که براساس پیمایش‎های انجام شده، این سفرها به افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی منجر شده است. البته حضور رئیس‏ جمهور در سفرهای استانی در کنار مردم، باید به کمک راهبردها و سازوکارهای عالمانه توسط بدنه دستگاه اجرایی و حلقه‌های میانی نیز پیگیری شود تا امکان حل مسائل مزمن کشور به کمک ظرفیت‌های مردمی فراهم شود.

31 و 13؛ اینها فقط عدد نیست|ارتقای اعتماد عمومی به دولت رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

31 و 13؛ اینها فقط عدد نیست 
سفرهای استانی و بازدیدهای سرزده رئیس جمهور به یکی از تجربه های متفاوت دولت سیزدهم بدل شده است. سفرها و بازدیدهایی که با هدف حضور میدانی و تصمیم های فوری و پیگیری آتی انجام می شود.

این سفرها و بازدیدها بهانه ای برای رفع مشکلات ساختاری و حل موانع بروکراتیک است؛ راه حلی که با فعالیت بدنه دولت در رده های مختلف می تواند به پویایی عملکردها و افزایش رضایت مندی شهروندان منجر شود.

31 سفر استانی در سال نخست فعالیت دولت، از مصادیق امیدوارکننده مردم‌محور است که براساس پیمایش‎های انجام شده، این سفرها به افزایش سرمایه اجتماعی و ارتقای اعتماد عمومی منجر شده است.

البته حضور رئیس‌جمهور در سفرهای استانی در کنار مردم، باید به کمک راهبردها و سازوکارهای عالمانه توسط بدنه دستگاه اجرایی و حلقه‌های میانی نیز پیگیری شود تا امکان حل مسائل مزمن کشور به کمک ظرفیت‌های مردمی فراهم شود.

 

حجم ویدیو: 29.46M | مدت زمان ویدیو: 00:03:10 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها