کد خبر: 661925
تاریخ انتشار :

بیت‌کوین بالاترین رکورد خود را ثبت کرد

نرخ هش بیت‌کوین پس از افزایش ۵۵ درصدی در دو ماه، رکورد جدیدی ثبت کرد. نرخ هش بیت‌کوین از زمان رکود اواسط جولای بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت.

بیت‌کوین بالاترین رکورد خود را ثبت کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نرخ هش بیت‌کوین در تضاد با قیمت دارایی به حرکت خود ادامه می‌دهد زیرا اخیراً بالاترین رکورد جدید خود را ثبت کرده است. این رکورد پس از آخرین افزایش قابل توجه دشواری استخراج رخ می‌دهد که بزرگترین افزایش در بیش از ۶ ماه بود.

نرخ هش معیاری اساسی در شبکه بیت‌کوین است زیرا قدرت آن را بر اساس تعداد ماینرهای فعال و دستگاه‌های محاسباتی که به آن وصل شده‌اند، نشان می‌دهد.

به‌طور کلی، نرخ هش در طول ماه‌های تابستان کاهش می‌یابد زیرا بسیاری از کشورها به دلیل تقاضای بالای برق، استخراج‌کنندگان محلی را از انجام کار خود منع می‌کنند. این روند در چند ماه گذشته مشهود بود همچنین این متریک از ۲۵۰ هش بر ثانیه در ژوئن به ۱۷۰ هش بر ثانیه در اواسط جولای کاهش یافت.

با این حال، در چند هفته گذشته با نزدیک شدن به پایان تابستان، بهبودی خود را آغاز کرد. در مدت کمی بیش از یک ماه، نرخ هش بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت و در آخر هفته با ۲۶۵ هش بر ثانیه به بالاترین حد خود رسید.

در حالی که برخی بر این باورند که نرخ هش تا حدودی به قیمت دارایی مرتبط است و می‌تواند حرکت‌های آینده را پیش‌بینی کند، در چند ماه گذشته اینطور نبوده است. به غیر از کاهش مختصر ذکر شده در بالا، نرخ هش در سطوح عمدتاً بالا باقی مانده اما قیمت بیت‌کوین با مشکلات زیادی روبرو شده است. این ارز دیجیتال بسیار کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در نوامبر سال گذشته معامله می‌شود و برای چند ماه قادر به غلبه بر سطح ۲۰هزار دلاری نبوده است.

سختی استخراج تقریباً هر دو هفته یکبار (۲۰۱۶ بلوک) تنظیم می‌شود تا اطمینان حاصل شود که شبکه همان‌طور که در نظر گرفته شده است به کار خود ادامه می‌دهد. اساساً، اگر ماینرها در حال حاضر بیش از حد فعال باشند، انجام کار برای آنان سخت‌تر می‌شود و بالعکس، بنابراین به بزرگترین بلاک‌چین اجازه می‌دهد تا تولید بلاک خود را در حدود ۱۰ دقیقه نگه دارد.

در طول اصلاح نرخ هش تابستانی، زمانی که بسیاری از ماینرها آفلاین بودند ماینینگ شاهد چندین تنظیم مجدد منفی متوالی بود. با این حال، اندکی بعد جریان را تغییر داد و بزرگترین مثبت خود را از ژانویه در ۳۱ آگوست به ثبت رساند.

متریک اکنون در ۳۰.۹۸ T قرار دارد و قرار است تنظیم بعدی حدود ۲۴ ساعت دیگر انجام شود. در حال حاضر، داده‌ها نشان می‌دهد که باید یک مورد مثبت دیگر در راه باشد و سختی را تا سه درصد افزایش دهد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۰۶ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۴۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۰.۱۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۷۰ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۹۰.۴۳ میلیارد دلار است که ۲۳.۸۷ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۴۳ میلیارد دلار است که ۷.۱۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۸۳.۸۳ میلیارد دلار است که  ۹۲.۷۰درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی

 این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار تا ساعت ۰۷:۳۴ صبح به وقت شرقی است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۲ هزار و ۲۵۰.۷۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۱۹ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۷۰۶.۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۴ درصد کاهش

 ۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار 

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت: یک دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۹۲.۶۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۹ درصد کاهش

۶-  کاردانو

قیمت: ۰.۴۹۶۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۴۲ درصد کاهش

۷-  ریپل

قیمت: ۰.۳۵۳۹دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۳ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۰.۴۵ درصد افزایش

۸-  سولانا

قیمت: ۳۷.۸۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۸۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۹۹ درصد افزایش

۹ - دوج کوین

قیمت: ۰.۶۳۴۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۵ درصد افزایش

۱۰- پولکا دوت

قیمت:۷.۵۸ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۷ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۳۲ درصد کاهش

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    Markets

    دیگر رسانه ها