کد خبر: 662186
تاریخ انتشار :

ناصر قوامی: رفتارهای گشت ارشاد چهره نظام را مخدوش می‌کند

ناصر قوامی در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: در مجلس ششم هم که ما بودیم بحث خانم کاظمی که یک عکاسی بود مطرح شد و آبروریزی ایجاد کردند. این کار ها باید ریشه یابی شود و دست دشمنان نظام آشکار شود که چگونه با این رفتارهای تند آبروی نظام را مخدوش می‌کنند.

ناصر قوامی: رفتارهای گشت ارشاد چهره نظام را مخدوش می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، ناصر قوامی، فعال سیاسی اصلاح طلب،در آغاز درباره علت بروز رفتار های تند از سوی گشت ارشاد گفت: «من قبل و بعد از انقلاب در جریان مشکلات مسائل سیاسی بوده است و طبق تجربه عرض می‌کنم که برخی رفتارهای تند در این قالب‌ها ناشی از نفوذ است تا وجهه نظام را بد کنند که در نتیجه خانم امینی جان می‌بازد. به‌نظر من کسانی که این کارها را می‌کنند دشمنان جمهوری اسلامی‌اند و با چاپلوسی و رفتارهای تند وارد سیستم شده‌اند. اگر دشمنان جمهوری اسلامی صدها میلیارد خرج می‌کردند اینگونه نمی‌توانستند چهره نظام را مخدوش کنند».

او در ادامه درباره محاکمه افراد دخیل در این واقعه افزود: «در آمریکا جرج فلوید کشته شد پلیس دستگیر شد و محکوم به حبس ابد شد تا جامعه آرام شود اما در اینجا حتی مشخص نیست چه کسی این خطا را انجام داده است و اینکه حتی نمی‌گذارند شفافیتی در این زمینه شکل بگیرد نیز عجیب است و مقصر معلوم نیست».

قوامی در پایان نسبت به تاثیرات روانی واقعه فوق گفت: «به هر صورت این رفتار ها ضربه به نظام است اگر دشمنان نظام تلاش‌های بسیار می کردند نمی توانستند چنین ضربه ای به وجهه نظام بزنند اما این افراد در قالب گشت ارشاد و برخوردهای اینچنینی به راحتی آبروی نظام را در جهان تحت تاثیر قرار می‌دهند. به‌نظر من عوامل نفوذی در این رفتارها نقش دارند و مسئولین باید بررسی کنند که این افراد چه کسانی هستند که اینگونه نظام را در جهان با چنین چالش‌های مواجه می‌کنند. در گذشته نیز این رفتار ها سابقه دارد در مجلس ششم هم که ما بودیم بحث خانم کاظمی که یک عکاسی بود مطرح شد و آبروریزی ایجاد کردند. این کار ها باید ریشه یابی شود و دست دشمنان نظام آشکار شود که چگونه با این رفتارهای تند آبروی نظام را مخدوش می‌کنند».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها