کد خبر: 663642
تاریخ انتشار :

مقام سپاه:

برخی افراد به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت ملت ایران هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: امروز برخی افراد به دنبال آن هستند تا وحدت ملت ایران را خدشه‌دار کنند.

برخی افراد به دنبال خدشه‌دار کردن وحدت ملت ایران هستند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران، در آئین پاسداشت شهدای وحدت با بیان این که امروز برخی افراد به دنبال آن هستند تا وحدت ملت ایران را خدشه‌دار کنند، اظهار داشت: آنچه گسترش وحدت در استان سیستان و بلوچستان را به همراه داشت، خون عزیزانی چون شهید شوشتری است که پس از شهادت با خون هموطنان ما در این خطه، ممزوج و آمیخته شد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که وحدت ما در میان جنگ، خون، عشق و عاطفه مستحکم شد، گفت: ما با خون خود، وحدت و یکپارچگی میان همه اقوام کشور را امضا کرده و با برادران و خواهران خود از همه اقوام و مذاهب از جمله قوم بلوچ و کُرد خود، عقد اخوت بسته‌ایم. همه ما گرداگرد محور توحید و پیامبر مکرم اسلام(ص) و قرآن کریم، وحدت خود را ایجاد کرده‌ایم و لذا برخی افراد معلوم الحال نخواهند توانست این وحدت و یکپارچگی را از بین ببرند.

وی با بیان این که بخش زیادی از امنیت شمال‌غرب و جنوب شرق کشور را سران طوایف ایجاد می‌کنند، تصریح کرد: یکی از افتخارات شهید شوشتری این است که امنیت را در جنوب شرق کشور، مردمی کرده است. امروز امنیت این منطقه را خود بلوچ‌ها خصوصاً برادران اهل‌سنت و ساکنان این مناطق تامین می‌کنند و در شمال‌غرب کشور نیز بیشتر برادران کُرد ما در زمینه تامین امنیت فعالیت می‌کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که شهید شوشتری به‌همراه عزیزان دیگری همچون شهید احمد کاظمی، معمار و بنیان‌گذار نهادینه سازی وحدت عملی در کشور هستند، گفت: مردم ما خصوصاً مردم سیستان و بلوچستان اهمیت نقش این شهدا را درک کرده و یاد و خاطره آنان را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

سردار پورجمشیدیان همچنین با بیان مصادیق وحدت از جمله در جبهه مقاومت اسلامی و تاکید بر این که سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منادی وحدت جهانی اسلام بود، خاطرنشان کرد: بخش زیادی از رزمندگانی که در جبهه مقاومت در کنار ما می‌جنگیدند و تعداد قابل توجهی از شهدای ما، از برادران اهل‌سنت بودند و این سند روشن اشتراک هدف، وحدت و همدلی بود.

منبع: واحد

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها