کد خبر: 663708
تاریخ انتشار :

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات

خانه ملت/ عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

رئیسی از نمایندگان مجلس تذکر گرفت + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احمد امیرآبادی فراهانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 20 مهرماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر منصور آرامی نماینده بندرعباس ، قشم،ابوموسی، بندرخمیر و حاجی آباد به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی حاجی آباد.

تذکر محمد وحیدی نماینده بجنورد و بانه و سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و تعدادی از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم اولویت‌دهی طرح‌های عمرانی به ساخت بیمارستان حوزه انتخابیه و بیمارستان 320 تختخوابی بجنورد.

تذکر حسین گودرزی نماینده دورود و ازنا و تعدادی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت خرید تضمینی دام عشایر و روستاییان مازاد دام دامپروری صنعتی با نرخ مصوب. همچنین تذکر به همراه 66 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت حذف شرط ارائه سند مسکن برای پرداخت وام 200 میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی در ابلاغیه هیأت وزیران.

تذکر احمد محرم زاده یخفروزان و 34 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کرده‌اند.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان و 34 نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کرده‌اند. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آنها.

تذکر ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و 36 نفر از نمایندگان به وزرای ارتباطات، اطلاعات، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و کشور: لزوم برخورد قاطع با بنگاه‌های اقتصادی که در فتنه اخیر علیه امنیت ملی اقدام کرده‌اند.

تذکر حسین محمدصالح دارانی نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و 28 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم برخورد قاطع با عوامل هنجارشکن.

تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان به همراه 43 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اصلاح مشکلات اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان. همچنین تذکر به همراه 38 نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم اطلاع‌رسانی و بررسی دقیق مشکلات و اعتراضات کنکوریان امسال.

تذکر سید البرز حسینی نماینده مردم خدابنده و 57 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت تعیین تکلیف استخدام معلمان طرح مهرآفرین. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم توجه به وضعیت حقوق بازنشستگان با توجه به تورم موجود و رسیدگی به معیشت حداقلی آنها.

تذکر احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم حمایت از احداث مجتمع درمانی زیارتی – اقامتی آبگرم در مجاورت امامزاده قاسم(ع) شهرستان فیروزه. همچنین تذکر و 10 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت تصویب اختیارات ویژه به شهرستان‌های دارای فرمانداری‌های ویژه از استانداری‌های مربوطه و لزوم تعیین تفاوت‌های فرمانداری‌های ویژه و فرمانداری‌های عادی.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مشهد و کلات به همراه 5 نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم اصلاح امکانات اساسی روش کنترل قیمت مصرف کننده و تولید کننده کالاهایی که توسط سازمان حمایت از مصرف کننده الزامی شده است.

تذکر عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر راه درباره ضرورت شکستن انحصار در پروازهای مقصد سوریه و تذکر دیگری به رئیس جمهور در خصوص ضرورت پرداخت کسورات بازنشستگان.

تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان و 41 نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره ضرورت بازنگری و شرایط اعطای وام مسکن روستایی و تذکر دیگری به همراه 27 نماینده دیگر به وزیر آموزش درباره ضرورت شفافیت و اطلاع رسانی به موقع برای کنکور سال جاری.

تذکر جعفر قادری نماینده شیراز و 46 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات درباره ضرورت حل مشکل رومینگ خارجی تلفن های همراه و تذکر دیگری به همراه 33 نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره لزوم تسریع در اجرای مصوبه شورای اقتصاد درباره تفاوت قیمت خرید برق از مولدهای نو و کارکرده.

تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و سیدنظام الدین موسوی نماینده تهران به وزیر فرهنگ درباره ضرورت برنامه ریزی برای صیانت حفظ لهجه و گویش های ریشه دار از جمله لهجه و گویش نیشابوری.

تذکر سیدالبرز حسینی نماینده خدابنده و 48 نماینده دیگر به رئیس جمهور درباره ضرورت رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا.

تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و 59 نماینده دیگر به رئیس جمهور در خصوص ضرورت تسریع در رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده معظم شهدا و تذکر دیگری به همراه 49 نماینده دیگر به وزیر ارتباط درباره لزوم افزایش سرور پیام رسان های داخلی در شرایط کنونی.

تذکر مهدی طغیانی نماینده اصفهان و 44 نماینده دیگر به وزیر ورزش درباره لزوم توجه به رشته های پرطرفدار ورزشی غیرفوتبالی از جمله تکواندو.

تذکر محمدحسن آصفری نماینده اراک و 54 نماینده دیگر به وزیر آموزش درباره لزوم تسریع در تأمین معلم برای شروع درس برای کلاس های بدون معلم مدارس و تذکر دیگری به همراه 49 نماینده دیگر به وزیر آموزش درباره ضرورت نظارت بر شهریه دریافتی در مدارس غیرانتفاعی.

تذکر ابراهیم رضایی نماینده دشتسان به همراه 48 نماینده دیگر به وزیر کشاورزی درباره ضرورت جبران خسارت وارده بر کشاورزان و نخل داران ناشی از سیل اخیر.

تذکر صدیف بدری نماینده اردبیل به وزرای اقتصاد، کشاورزی و صمت درباره لزوم اقدام فوری برای حل مشکل کمیت و کیفیت نان در کشور به خصوص استان اردبیل.

تذکر عباس گودرزی نماینده بروجرد به وزیر بهداشت درباره لزوم پرداخت به موقع حقوق رانندگان شبکه بهداشت و درمان بروجرد.

تذکر احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی به همراه 24 نماینده دیگر به وزیر ارتباطات درباره ضرورت احداث شبکه فیبر نوری در شهر و روستاهای غرب و شرق بندرانزلی.

تذکر فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ به وزیر راه درباره لزوم توجه به زیرساخت های مناطق محروم از جمله حوزه انتخابیه وی در زمینه راه های اصلی و راه آهن.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 19 نماینده دیگر به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تسریع و تبدیل در وضعیت ایثارگران کارکنان منابع طبیعی استان اصفهان.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها