کد خبر: 663877
تاریخ انتشار :

کوثری: سطح آزادی بیان موجود در کشور ما، در هیچ‌کجا وجود ندارد

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با بیان اینکه اکنون افرادی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که بدون آگاهی، اطلاع و اینکه از چه کسی حرف شنوی دارند، تصریح کرد: این افراد از کسانی حرف شنوی دارند که غیر از جنایت، زیاده‌خواهی و زیرپا گذاشتن حقوق بشر بلد نیستند. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سردمداران عربستان که پول بسیاری صرف کرده و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه نیز از این اغتشاشگران حمایت‌ می‌کنند.

کوثری: سطح آزادی بیان موجود در کشور ما، در هیچ‌کجا وجود ندارد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: آگاهی و بصیرت ملت ما باعث شد که نه تنها با اغتشاشگران همراهی نکنند بلکه آن‌ها را تنها بگذارند و اغتشاشگران بدانند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع امنیت اظهار کرد: انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با آگاهی تمام معنا و به تاسی از رفتار و کردار ائمه و معصومین به ویژه پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به پیروزی رسید. 

وی افزود: عمده مردم برای پیروزی انقلاب اسلامی با آگاهی نسبت به موارد مذکور به صورت میلیونی وارد صحنه شده و حضرت امام خمینی(ره) با مشخص‌کردن خط مشی توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند. به همین دلیل، مکاتب مادی زیر سوال رفت چرا که این آگاهی با جان و فکر مردم صورت گرفته بود. در صورتی که سایر انقلاب‌ها براساس زور، فشار و ایجاد ارعاب به نتیجه رسیده بودند و به همین دلیل، آن‌چنان نتوانستند مسیر خود را ادامه بدهند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اکنون افرادی در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که بدون آگاهی، اطلاع و اینکه از چه کسی حرف شنوی دارند، تصریح کرد: این افراد از کسانی حرف شنوی دارند که غیر از جنایت، زیاده‌خواهی و زیرپا گذاشتن حقوق بشر بلد نیستند. آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، سردمداران عربستان که پول بسیاری صرف کرده و برخی کشورهای اروپایی مانند انگلیس، آلمان و فرانسه نیز از این اغتشاشگران حمایت‌ می‌کنند.

وی ادامه داد: باید گفت اغتشاشگران ناآگاه هستند و می‌خواهند یک مسئله‌ای را با زور و خشونت به مردم تحمیل کنند و با خشن‌ترین راه و روش به پیروزی برسند، در صورتی که مردم نسبت به این مسائل آگاه هستند و نه تنها به آن توجهی نمی‌کنند بلکه این تفکر را کاملاً رد می‌کنند به ویژه مردم ما که کاملاً نسبت به مسائل آگاهند. در واقع، اگر کسی آگاه و بصیر باشد با این اغتشاشگران همراهی نخواهد کرد. 

کوثری با بیان اینکه مردم صف خود را از تعداد محدود و اندک اغتشاشگران جدا کردند، اظهار کرد: اغتشاشگران را می‌توان به دو گروه تقسیم کرد؛ یک گروه افرادی خودفروخته و وابسته هستند و دستگاه امنیتی باید آن‌ها که به عنوان لیدرها شناخته می‌شوند را شناسایی و دستگیر و با شدت با آن‌ها برخورد کنند. گروه دوم، جوانان هستند که به صورت احساسی از فضای مجازی توجیه شده و با فریب لیدرها وارد صحنه شده‌اند. این‌گونه می‌شود که شعار زن، زندگی و آزادی سر می‌دهند در صورتی که سطح آزادی بیان موجود در کشور ما به گونه‌ای است که در کشورهای اروپایی و آمریکا وجود ندارد و سردمداران این کشورها به دروغ ادعای وجود آزادی بیان می‌کنند.

عضو کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس با بیان اینکه آگاهی و بصیرت ملت ما باعث شد که نه تنها با اغتشاشگران همراهی نکنند بلکه آن‌ها را تنها بگذارند و آنها شکست بخورند، تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم وقتی که این افراد دستگیر شده و آگاه می‌شوند از کار خود پشیمان هستند. البته آن دسته که عاملان اصلی فریب جوانان هستند باید به اشد مجازات برسند که بحث آن‌ها از سایرین جدا است.

کوثری افزود: به لطف خدا مشاهده می‌کنیم که مردم آگاه ما با اندک اغتشاشگران همراهی نکردند و بدانند که قطعاً راه به جایی نخواهند برد. ما در درجه اول همیشه از طریق اینکه مردم باید آگاه شوند، حکومت و نظام جمهوری اسلامی را به پیش بردیم و اگر این چنین نبود این نظام هیچ‌موقع نمی‌توانست به راه خود ادامه داد. 

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان تاکید کرد: مجدداً به افراد فریب‌خورده می‌گوئیم که باید با مطالعه نسبت به مسائل آگاه شوند و سپس اگر خواستند درباره مسائل اجتماعی بپردازند آن‌گاه اعتراض کنند چرا که گوش شنوا برای شنیدن اعتراضات آن‌ها وجود دارد. 

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها