کد خبر: 664647
تاریخ انتشار :

قوامی: نسل جدید اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را به رسمیت نمی‌شناسد

ناصر قوامی در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: این نسل نشان داد که اصلاح‌طلب و اصولگرا را به رسمیت نمی‌شود و کلا هیچ چیز را قبول ندارند ما می گوییم قانون باید اصلاح شود آن ها اصلاح قانون را قبول ندارند! ما چه بگوییم؟

قوامی: نسل جدید اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را به رسمیت نمی‌شناسد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، به نقل از سایت خبرسراسری، ناصر قوامی،فعال سیاسی اصلاح طلب،در آغاز درباره عدم توانمندی اصلاح طلبان در مواجهه با تحولات اخیر گفت: « امروز بعد از 25سال فریاد اصلاح طلبان و مجلس ششم و دولت روحانی و خاتمی می‌بینیم که در عمل اصلاحاتی رخ نداده است؛ نسل جدید هم دیگر نه اصلاح طلب قبول دارد نه اصولگرا و می گویند ما هرچه به اصلاحات آویزان شدیم یک قدم نتوانست بردارد.این نسل نیز دیگر حرف کسی را گوش نمی دهد».

او در ادامه درباره علت سکوت خاتمی در مقابل تحولات اخیر افزود: «این نسل دیگر هیچ اصلاح طلبی را قبول ندارد حق هم دارند چون کاری نتوانستند بکنند فرمان اصلاحات دست شخص دیگری است و دست ما نیست ما فقط اصلاحات را طلب کردیم. این نسل نشان داد که اصلاح‌طلب و اصولگرا را به رسمیت نمی‌شود و کلا هیچ چیز را قبول ندارند ما می گوییم قانون باید اصلاح شود آن ها اصلاح قانون را قبول ندارند! ما چه بگوییم؟»

قوامی در پایان درباره راهکار بازگشت جامعه به سیاست ورزی رسمی گفت: «من فکر می کنم که اگر حاکمان عاقل باشند و عقلانیت به خرج دهند دست به اصلاحاتی بزنند همانطور که استانداری تهران گفته است مکان هایی برای اعتراض مردم مشخص می شود و اگر اعتراض مردم را به رسمیت بشناسند شاید قدمی برای اصلاح باشد و حقوق مردم به رسمیت شناخته شود. اگر این کار ها صورت بگیرد شاید مردم امیدوار شوند.الان تمام دنیا علیه ما بلند شده اند ایرانی های خارج از کشور نیز معترض و متحد شده اند و غیر از روسیه و سوریه بقیه علیه ما شده اند؛امیدوارم اصلاحاتی رخ دهد که به نفع مردم باشد».

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها