کد خبر: 665334
تاریخ انتشار :

اظهارات مهم قالیباف درباره اعتراضات اخیر مردم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات اخیر بار دیگر نشان داد که گردانندگان اصلی اغتشاشات یعنی سیا، موساد و گروهک های پیرو آن ها، دنبال به نتیجه رسیدن مطالبات معترضین نیستند بلکه با تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت، داعش سازی نوین را در دستور کار خود قرار داده اند.

اظهارات مهم قالیباف درباره اعتراضات اخیر مردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمد باقر قالیباف در نشست علنی امروز- یکشنبه ۱۵ آبان ماه – مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با اشاره به شهادت تعدادی از نیروهای مدافع امنیت در حوادث اخیر اظهار داشت: این داعشی های نوین مانند داعشی های سوریه و عراق بدون هیچ دلیل، مردم بی گناه را شکنجه می کنند و به قتل می رساندند و مثل آن ها با افتخار، فیلم جنایتشان را منتشر و روی آن تبلیغات می کنند.

وی افزود: دشمنان ایران با مرزبانی مدافعان حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی نتوانستند از طریق مرزها به کشور ما نفوذ کنند، اما امروز از داخل، داعش را بازتولید کرده اند و تاسف اصلی آنجا است که عده ای از چهره های فرهنگی، هنری، ورزشی و یا سیاسی از این داعش نوین حمایت می کنند.

رئیس قوه مقننه اظهار داشت: نیروهای حافظ امنیت فقط مجهز به سلاح های ویژه مبارزه با اغتشاشات هستند و جان خود را در مقابل این جنایتکاران سپر می کنند اما از سلاح گرم استفاده نمی کنند تا مردم در این میان آسیبی نبینند.

وی خاطر نشان کرد:  همانطور که رهبر انقلاب در دیدار با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمودند «این مسائل حواس شما مسئولین را پرت نکند و از کارهای اصلی و اساسی باز نمانید» مجلس آماده است تا بیش از پیش هر گونه کمکی به دولت نماید و انتظار داریم که مسئولین، دقت و نظارت بیشتری بر قیمت ها و بازار ارز داشته باشند.

رئیس مجلس ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر امنیت در کشور بصورت کامل تثبیت شود تا تغییرات مشروع و لازم به سمت حکمرانی نو در عرصه های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در چارچوب نظام سیاسی جمهوری اسلامی آغاز شود.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها