کد خبر: 665345
تاریخ انتشار :

واکنش تند فرماندار به فیلم جنجالی اغتشاش در خلخال

ایرنا: فرماندار خلخال با بیان این‌که فیلم منتشرشده درباره‌ اغتشاش در خلخال، مربوط به این شهرستان نبوده و کذب است، گفت: انتشار فیلم جعلی در خصوص اغتشاش، نشان‌دهنده ناتوانی دشمن بوده و حضور میلیونی ملت ایران در ۱۳ آبان دشمن را بهت‌زده و ناامید کرده است.

واکنش تند فرماندار به فیلم جنجالی اغتشاش در خلخال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدجواد یحیی‌زاده فرماندار خلخال با اشاره به فیلم منتشرشده در فضای مجازی از شهر خلخال اظهار کرد: اخیراً ویدئویی به نام اغتشاش در خلخال منتشر شده که به هیچ‌وجه صحت ندارد و اساسا مربوط به این شهرستان نیست. وی افزود: آرامش کامل در شهرستان خلخال برقرار است و مردم بصیر و ولایی خلخال از همان روز اول نسبت به محکومیت اقدامات اغتشاشگران اقدام کردند.

سیدجواد یحیی‌زاده با اشاره به فیلم منتشرشده در فضای مجازی از شهر خلخال اظهار کرد: اخیراً ویدئویی به نام اغتشاش در خلخال منتشر شده که به هیچ‌وجه صحت ندارد و اساسا مربوط به این شهرستان نیست.

وی افزود: آرامش کامل در شهرستان خلخال برقرار است و مردم بصیر و ولایی خلخال از همان روز اول نسبت به محکومیت اقدامات اغتشاشگران اقدام کردند.

فرماندار خلخال چنین اقداماتی را نشانه‌ عجز و ناتوانی دشمن دانست و بیان کرد: کار این رسانه‌های معاند به جایی رسیده است که ویدئوهای روزهای ابتدایی را مجدداً به نام دیگر شهرستان‌ها منتشر کرده و القا می‌کنند که اغتشاشات ادامه دارد.

یحیی‌زاده تصریح کرد: تمامی این تلاش‌های واهی در حالی است که حضور میلیونی ملت ایران در روز ۱۳ آبان، بار دیگر دشمنان بهت‌زده و ناامید کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها