کد خبر: 665390
تاریخ انتشار :

نماینده مجلس: حفظ نظام از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است

ایلنا: نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: آقای شمخانی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم تر است. شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید.

نماینده مجلس: حفظ نظام از حفظ جان امام زمان هم مقدم‌تر است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسین جلالی در نشست علنی امروز( یکشنبه ۱۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: لازم می دانم از مردم خوب، جوانان مومن، نوجوانان پاک و شجاع تشکر کنم وقتی دست دشمن را به عیان دیدند اتاق فرماندهی آمریکا و اسرائیل را بر اغتشاشات به وضوح مشاهده کردند دیدند که با حرکت خشن جوانان مان را در کوچه و خیابان به خاک و خون کشیدند، نوزاد را در آغوش مادر دریدند و دانش آموز مظلوم را در کنار خانواده تکه تکه کردند و چادر این نماد ملی، دینی و ایرانی را از سر نوامیس مان به اسم آزادی کشیدند وقتی دانشجویان و دانش آموزان اهانت به مقدسات را توسط عده ای از اراذل و اوباش مشاهده کردند، زمانی که دانشگاه ها را صحنه عربده کشی، فحاشی ناموسی و قداره بندی کرده و سالن غذاخوری مختلط، ورزشگاه مختلط و خوابگاه مختلط دختر و پسر را خواستار هستند هر ایرانی باغیرت به خروش می آید و ضمن انزجار از این جماعت وارداتی غرب که دل در گرو اسرائیل کودک کش و آمریکای غارتگر دارند از آنها بیزاری می کنند.

نماینده مردم نماینده رفسنجان و انار در مجلس بیان کرد: درود بر این ملت بیدار، زنان و مردان دیار کریمان، رفسنجان و انار که سینه سپر کردند و ایستادند و توطئه های دشمنان را نقش برآب ساختند در این جنگ ترکیبی و خشن، نمایندگان سوالی دارم که در این ماجرا کسی به مسئولین اهانت و جسارت نکرد، کسی به روسای قوا آقایان رئیسی، اژه ای و قالیباف بی احترامی نکرد تمام حمله و نوک پیکان را به سمت خیمه ولایت برده و تمام هتاکی و جسارت را متوجه ولایت ساخته اند که نکته مهم این جاست که نشان از جایگاه رفیع و عظیم ولایت دارد چنانکه به اول مظلوم عالم امام علی(ع) چه ناسازها که نگفته اند. در مسجد کوفه چون شهیدش کردند گفتند مگر اهل نماز است علی؟ خفاشان با پرتاب مشتی خاک نمی توانند جلوی نور افشانی خورشید ولایت را بگیرند چون ولایت امری الهی است و نور ولایت خاموش شدنی نیست.

وی ادامه داد: همکاران، کشور ایران کشور امام زمان(عج) است به پیروزی نظام اسلامی وعده الهی است استکبار جهانی می خواهد اسلام را ناتوان و حکومت دینی را ناکارآمد معرفی کند، کور خوانده است که امروز ایران مقتدر و قوی با عبور بحران ها و پیشرفت های شگفت انگیز در زمینه دانش بنیان ها، هوا و فضا، هسته ای، نانوها، سلول های بنیادی، پزشکی هسته ای و هزاران دستاورد ارزشمند که برخی همسایگان ما آرزوی داشتن یکی از آنها را دارند، ایران توانسته در منطقه اول آقای غرب آسیا و به زودی خواهید دید به عنوان یک قدرت بلامنازع در مقابل هیمنه پوشالی آمریکا قدرت نمایی خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شورای امنیت ملی، دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی مدارا و مماشات بس است باید با کسانی که از تربیون مقدس مساجد و نماز جمعه فرمان حمله صادر می کنند و بذر اغتشاش و تفرقه افکنی می پاشند و با تحریک قومیتی موج سواری می کنند برخورد جدی، شدید و قاطع شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وقتی سرکرده فتنه ۸۸ ابوموسی اشعری به عنوان صلح کل قیافه حق به جانب به خود می گیرد و بیانیه می دهد و جمهوری اسلامی را به خشونت متهم می کند و از طرف اغتشاشگران و جمهوری اسلامی مظلوم می خواهد که از اقدامات خشونت آمیز اجتناب کند چرا دبیر شورای امنیت ملی این کد واضح امنیتی را جدی نمی گیرد و روابط عاطفی و رفاقت با شخص ممنوع تصویر مانع از برخورد جدی با این شخص مفسد و محارب می شود. آقای شمخانی حفظ نظام از اوجب واجبات است حتی از حفظ جان امام زمان (عج) هم مقدم تر است. شما نباید رفاقت با خاتمی را بر اصل نظام اسلامی مقدم بدارید.

جلالی بیان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری می فرمایند اگر کسی در نظام جمهوری اسلامی در مسئولیتی مشغول کار است ولی آرمان های نظام جمهوری اسلامی را آنطور که امام بزرگوار تصویر کرده است و در قانون اسلامی تجسم پیدا کرده در دلش قبول ندارد اشغال آن پست برای او حرام شرعی است، امروز برخی از مدیران میانی که از امکانات و مزایای این نظام استفاده می کنند این ها باورها و ارزش های اسلامی را قبول ندارند لذا در جذب و گزینش مدیران صالح باید برنامه ریزی شود.

این نماینده مجلس خطاب به رئیس مجلس گفت: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی ها شنیده می شود و لاغیر. این بیچاره ها فکر می کنند دیگر ایرانی نیست و نمانده و هر چه هست اغتشاش، خشونت، آشوب و خون و خون ریزی است لذا سلبریتی ها با آنها همکاری و همراهی می کنند و موجبات عصبانیت ملت شجاع ایران را فراهم می کنند.

وی تاکید کرد: هر چه سریعتر طرح ساماندهی فضای مجازی را به سرانجام برسانید تا فرزندان این مرز و بوم از محاصره غول رسانه ای نجات پیدا کنند.

این نماینده مجلس مطرح کرد: از دولت پرکار آقای رئیسی می خواهم که با وجود تلاش در جهت کاهش نقدینگی و تورم و افزایش حقوق به صورت پله کانی می خواهم تسهیلات لازم جهت بحران سیل و سرمازدگی به شهرستان های رفسنجان و انار اختصاص دهد و دستور امهال وام های کشاورزی را صادر کند. برخورد با نمایندگان متخلف و مقرض که در این اغتشاشات آب به آسیاب دشمن ریختند و در کنار دشمن ایستادند را خواستار هستم. بانک ها در جهت اعتای تسهیلات همراهی لازم را ندارد و موجبات عصبانیت و نارضایتی مردم را فراهم می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: سیستم فشل کاغذبازی اداری و قوانین مبهم و دست و پاگیر ادارات به کانون ناراضی تراشی مردم تبدیل شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها