کد خبر: 665505
تاریخ انتشار :

حاشیه جلسه علنی مجلس/ گلایه قالیباف از غیبت معاون رئیسی؛ میرکاظمی همایش را رها کرد و آمد

آخرین خبر/ در حالیکه بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون جهش و رونق تولید در خصوص نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در اجرای بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در دستور کار جلسه علنی امروز قرار داشت، رئیس مجلس از عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در مجلس گلایه کرد. پس از این ماجرا مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با بیان اینکه اطلاع نداشتم امروز باید در صحن باشم گفت: در همایشی بودم و سخنرانی را قطع کردم و آمدم.

حاشیه جلسه علنی مجلس/ گلایه قالیباف از غیبت معاون رئیسی؛ میرکاظمی همایش را رها کرد و آمد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انتقاد صریح رئیس مجلس از عدم حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 17 آبان) از عدم حضور سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه علنی امروز مجلس گلایه کرد.

وی در روند بررسی گزارش مشترک کمیسیون‌های برنامه و بودجه و محاسبات و ویژه جهش رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی مبنی بر نحوه عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص بند(الف) تبصره (18) قانون بودجه سال 1400 و 1401 کل کشور در تذکری اظهار کرد: ما از چهارشنبه هفته قبل به آقای میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه دعوتنامه داده بودیم تا در جلسه امروز مجلس حضور پیدا کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این انصاف نیست که رئیس سازمان برنامه و بودجه در این جلسه حضور پیدا نکند؛ بر اساس قانون ایشان موظف به حضور در جلسه مجلس هستند اما آقای میرکاظمی امروز ساعت 7:30 صبح اعلام کردند که کار داریم و نمی‌توانیم در مجلس حضور پیدا کنیم! چه کاری مهم‌تر از اینکه می‌خواهیم کار قانون را پیگیری کنیم؟ اگر بناست مجلس کار نظارتی خود را انجام ندهد این که نمی‌شود؛ حتماً به دوستان بفرمایید باید به جلسه تشریف بیاورند.

حضور میرکاظمی در جلسه مجلس پس از انتقاد قالیباف/ میرکاظمی: خبر نداشتم که باید به مجلس بیایم / سخنرانی همایش را رها کردم و آمدم!

پس از انتقاد رئیس مجلس، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست علنی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها