کد خبر: 665538
تاریخ انتشار :

سلیمی:‌ مجلس را تعطیل کنیم !

ایسنا/ یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ این روزها شاهد استانداردهای دوگانه از سوی غربی‌ها بوده اما نقاب از چهره آنها افتاد و همه آن روی دروغگوی غرب را شناختند.

سلیمی:‌ مجلس را تعطیل کنیم !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا سلیمی در تذکری شفاهی جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس بیان کرد: ما در زمان بررسی لایحه بودجه در مجلس مصوبه‌ای در خصوص ۱۵ درصد حقوق مدنی داشتیم. متاسفانه علی رغم اینکه باید جداول تبصره‌های بودجه تابع حکم مجلس باشد معلوم نیست چرا جدول تغییر کرده و با مصوبه مجلس مطابقت ندارد. دلیل این تغییر در جدول برای ما روشن نیست و اکنون این جدول وجهه قانونی ندارد. اکنون همه سوالشان این است که ۶۰۰۰ میلیارد تومان درآمدی که دیده شده مصارف آن در جدول کجا است؟ زمانی این موضوع در قانون برنامه ششم دیده شده بود و گفتند باید در بودجه بیاید. حال که امسال در لایحه بودجه دیده شده چرا جدول را تغییر دادند؟

وی در ادامه اظهار کرد: آقای میرکاظمی در جلسه گفتند که مجلس باید تصمیم بگیرد. تصمیم مجلس در بودجه کاملا مشخص است. از سوی دیگر منابعی که برای تولید مسکن در بودجه پیش بینی شده است هنوز واریز نگشته است. دلیل آن نیز باید مشخص شود. اجماع قانون یکی از وجوه حفظ شأن مجلس است. اگر قرار باشد مجلس مصوبه‌ای داشته باشد و آن دستکاری شده و یا اجرایی نگردد آیا بهتر نیست مجلس را تعطیل کنیم؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استانداردهای دوگانه‌ای از طرف غرب این روزها شنیده می‌شود مانند شکنجه خوب و شکنجه بد، تحریم خوب و تحریم بد، ترور خوب و ترور بد، چقدر غربی‌ها وقیح هستند. امروز نقاب از چهره آنها افتاد و همه آن روی غرب را دیدند. شعار آزادی سر می‌دهند اما در این مدت ۴۰ هزار دروغ گفته‌اند، چهره دروغگویی غرب مشخص شد.

عبدالرضا مصری که ریاست جلسه علنی مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه آقای حاجی بابایی باید رئیس سازمان برنامه و بودجه را دعوت کرده و این موضوع را دنبال کند. باید مشخص گردد که ۶۰۰۰ میلیارد درآمد حاصل از معادن در کجا صرف می‌شود؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها