کد خبر: 665587
تاریخ انتشار :

جزئیات برداشت از صندوق توسعه ملی از زبان مرتضوی

مهر/ وزیر کار ضمن با بیان اینکه در ۷ ماهه امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: بخشی از منابع برداشتی از صندوق ملی صرف طرح‌های عمرانی و بخشی هم صرف اشتغال خواهد شد.

جزئیات برداشت از صندوق توسعه ملی از زبان مرتضوی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سید صولت مرتضوی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت در مورد استجازه دولت از رهبر معظم انقلاب برای برداشت از صندوق توسعه ملی اظهار کرد: ۱۰ درصد برداشت از صندوق توسعه ملی که رئیس سازمان برنامه و بودجه به آن اشاره داشت، بخشی برای طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای یا همان طرح‌های عمرانی و بخشی هم برای اشتغال در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین درباره تشکیک مجلس نسبت به آمار مربوط به پرداخت‌ها و اعتبارات تولید و اشتغال در کشور با بیان اینکه اختلاف بین پیشنهادات دولت و مصوبات مجلس است و امیدواریم مشکلات رفع شود، اظهار کرد: تسهیلات اشتغال از سال قبل به شکل مطلوب پرداخت شده است و برای سال جاری نیز بر اساس پیشنهادات دولت در بخش منابع و مصارف لایحه بودجه، این بخش با افزایش قابل توجهی مواجه شد.

وی افزود: همچنین دولت با افزایش قیمت برخی کالاها، به شدت مخالفت کرد و بر همین اساس نیز این افزایش‌ها صورت نگرفت؛ از این رو همه تلاش ما این است که منابع مربوط به تولید و اشتغال را تأمین کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: بر اساس آخرین آمار در هفت ماه نخست امسال ۶۷۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است و اولویت نخست ماه این وزارتخانه پرداخت حقوق و معوقات جامعه هدف است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها