کد خبر: 665865
تاریخ انتشار :

حضور هیئت اعزامی از سوی دفتر رهبری به سیستان و بلوچستان

تسنیم/ هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته از طریق فرودگاه زاهدان وارد سیستان و بلوچستان شدند.

حضور هیئت اعزامی از سوی دفتر رهبری به سیستان و بلوچستان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حجت‌الاسلام‌ حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام‌ مهدوی مهر و حجت‌الاسلام لطفیان به عنوان هیئت اعزامی از سوی دفتر مقام معظم رهبری با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری در ابتدای حضور در استان اظهار داشت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم و اندوه و ناراحتی ایشان را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با شخصیت‌های استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آن‌ها دلجویی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: البته در این ایام نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری می باشد و امیدواریم منشا خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیئت هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها