کد خبر: 666415
تاریخ انتشار :

حمید نیکزاد: ورود طلاب به مدارس ضروری است

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش درباره وضعیت جذب و ورود طلاب و روحانیون به مدارس کشور توضیحاتی ارائه کرد و گفت: حضور روحانیون متخصص در امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان جهت پاسخگویی به این نیاز اساسی است.

حمید نیکزاد: ورود طلاب به مدارس ضروری است
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حمید نیکزاد با تاکید بر حضور روحانیون متخصص در امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان اظهار کرد: حوزه‌های علمیه همواره در صدد کمک به آموزش‌وپرورش در عرصه‌های مختلف برای تحقق سند تحول بنیادین بوده‌اند که نیروی انسانی متخصص، آگاه و متعهد نقش محوری در آن دارد.

به گزارش ایسنا، وی  درباره ضرورت‌ها و تاثیرات حضور طلاب در مدارس برای تربیت دینی دانش‌آموزان گفت: در سال‌های گذشته یکی از غفلت‌هایی که علی‌رغم تاکیدات سند تحول بنیادین صورت گرفته ناظر به اجرای تمام ساحتی فعالیت‌های یادگیری و بسنده کردن به آموزش محوری است؛ لذا ضعف در سواد دینی و اعتقادی به حدی رسیده است که حتی برخی دانش‌آموزان در ابتدائیات و ضروریات دین سوال و ابهام اساسی دارند.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: حضور روحانیون متخصص در امر تربیت کودک و نوجوان در میان دانش‌آموزان جهت پاسخگویی به این نیاز اساسی است تا با ایجاد فرصت گفت‌وگوی چهره به چهره، هویت دینی دانش‌آموزان تقویت شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها