کد خبر: 667419
تاریخ انتشار :

ناگفته‌های وزیر اطلاعات؛ داستان عصبانیت مکرون از ایران تا ماجرای خانواده ترودو

سید اسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات دولت سیزدهم با تشریح مصادیق نقض حقوق بشر در امریکا و کشورهای اروپایی تاکید کرد: دخالت مستقیم امریکا و اعوانش در مسائل اخیر کشورمان و حمایت از اغتشاشات و اغتشاشگران قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند. وی همچنین در مورد علت عصبانیت مکرون از ایران توضیحاتی بیان کرد.

ناگفته‌های وزیر اطلاعات؛ داستان عصبانیت مکرون از ایران تا ماجرای خانواده ترودو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بخش های مهم گفتگوی وزیر اطلاعات با روزنامه ایران

علت عدم پاسخ ایران به سخنان برخی سران کشورهای سابقا تراز اول 

گاهی اقدامات و موضعگیری مقامات غربی چنان سبک است که شما شگفت زده می‌‌شوید یا در شأن خود نمی‌بینید که با چنین پدیده‌ای طرف شوید. همچون زمانی که در خیابان یک معتاد متجاهر ژولیده آلوده خیابان‌خواب به شما ناسزا بگوید. آیا شما حاضرید با او طرف شوید؟

توصیف جالب وزیر اطلاعات ملاقات یک زن با رئیس جمهور فرانسه

اخیراً رئیس جمهور لوده یکی از کشورهای سابقاً تراز اول اروپایی با یک زن از همان مدل معتادان متجاهر آلوده خیابانی ملاقات کرد و سخنانی که آن زن لوده سیاسی در دهانش گذاشت را تکرار کرد. 

شما شخصیت و سوابق آن زن را مرور کنید کسی که بر اساس مدارک فاش شده آشکار و اسناد پنهان مزدور و متکدی سرویس‌های اطلاعاتی امریکا است، امروز بـا بالاترین مقام رسمی یک کشور سابقاً تراز اول اروپایی ملاقات می‌کند و سخنان سخیف خود را در دهان آن مقام می‌گذارد!

وزیر اطلاعات: کافی بود نخست وزیر نپخته کانادا مختصر عقلی داشته باشد

نخست وزیر نپخته کانادا را می‌بینید که در توئیتی عین ادعای بی‌پایه ضد انقلاب فراری را تکرار و ادعا می‌کند که 15 هزار نفر در جریانات اخیر ایران به اعدام محکوم شده‌اند! 15 هزار نفر!! یعنی لازم نیست یک نخست‌وزیر، آمار دقیق اعدامی‌های ایران را داشته باشد؛ کافی است مختصر عقلی داشته باشد تا چنین ادعای هجوی نکند.

پس از آن حدود 12 ساعت طول می‌کشد تا آدم مطلعی پیدا شود و به او تذکر دهد و با محرز شدن بی‌پایگی و سبکی این ادعا و خطر سلب اعتبار باقیمانده‌اش (اگر اعتباری برایش باقی مانده باشد) مجبور بـه حـذف آن توئیت سخیف می‌شود.

وزیر اطلاعات: یک منبع آلوده دست چندم سازمان سیا مطالب ضدایرانی را به مکرون دیکته می کند! 

به رئیس جمهور فعلی فرانسه دیگر لازم نیست رئیس جمهور امریکا خط کاری دهد، بلکه یک منبع آلوده دست چندم اطلاعاتی سازمان سیا به او دیکته می‌کند که چه بگوید و چه موضعی بگیرد!

علائم حیاتی سران آلمان و فرانسه کاملا مصنوعی و پوچ است

کشورهایی مانند آلمان و فرانسه با چنین رهبران و با این گونه سیاست‌های دنباله‌روانه‌ای، عملاً به دنباله صهیونیست‌ها و امریکا تبدیل شده‌اند، گرچه هر از چندی تلاش می‌کنند با یک ژست یا یک عبارت یا یک بازی دیپلماتیک، علایم حیاتی از استقلال خود مقابل امریکا نشان دهند اما علایم کاملاً مصنوعی و پوچ هستند.

اروپایی‌ها در ماجرای اوکراین برای بازی امریکایی - انگلیسی- صهیونیستی هزینه سنگینی دادند و هزینه‌های سنگینی هم در پیش دارند، در جنگ اوکراین اروپایی‌ها برای بازی امریکایی - انگلیسی- صهیونیستی هزینه سنگینی دادند و هزینه‌های سنگینی هم در پیش دارند.

اینها با فشار امریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی در دنباله‌روی از آنها وارد مناقشه‌ای شــدند کـــه مناقشه آنها نبود؛ اما هزینه‌اش از جیب مالیات دهندگان اروپایی و بویژه آلمانی و فرانسوی پرداخت می‌شود و تازه اکنون ابتدای پیامدها برای اروپا است و هنوز زمستان اروپا شروع نشده است و در ابتدای راه است که برخی مقامات اروپایی می‌گویند «مردم در زمستان آتــی بـایـد بـیـن غذا و گرما یکی را انتخاب کنند!» حتی ذخایر راهبردی و نظامی آنها در این جنگ هزینه شده است یا هزینه مهاجرت و پشتیبانی نظامی و تدارکات این جنگ به عهده کشورهای اروپایی است که اخیراً فریاد مردم آنها بلند شده است.

اطلاعات پنهان داریم که آمریکایی‌ها در ماجرای جنگ اوکراین عملاً اروپا و مشخصاً فرانسه و آلمان را گروگان گرفته‌اند.

این سخن بنده صرفاً تحلیل مشاهدات آشکار نیست بلکه اطلاعات پنهان ما نیز گویای نوعی اسارت اروپا توسط امریکاست.

اسناد دقیقی از امر و نهی و مدیریت روابط کشورهای حاشیه خلیج فارس با اروپا توسط آمریکا در اختیار داریم ما سند داریم از امر و نهی به برخی کشورهای نفت‌خیز خلیج فارس توسط امریکا که حوزه روابط اقتصادی، نظامی و خریدهای تسلیحاتی آنها از کشورهای مختلف، از جمله آلمان و فرانسه را مشخص می‌کند.

صراحتاً برای روابط آنها با اروپا مرز و سقف تعریف می‌کنند. حتی در مواردی به آنها می‌گویند به اروپایی‌ها چه جوابی بدهند!

اخبار دقیقی از قضاوت‌های برخی اروپایی‌ها نسبت به عملکرد امریکا و رژیم صهیونیستی و تأثیرات منفی آنها بر اوضاع اقتصادی و اجتماعی اروپا داریم.

ما سند داریم از محدودسازی روابــط اقتصادی کشورهای ثروتمند حاشیه جنوبی خلیج فارس با برخی کشورهای اروپایی. خب این قبیل مداخلات به این منطقه محدود نمی‌شود و قطعاً تأثیر منفی بر اقتصاد و مردم اروپا می‌‌گذارد.

الان اضافه می‌کنم ما اخبار پنهانی داریم از قضاوت‌های برخی اروپایی‌ها نسبت به عملکرد امریکا و رژیم صهیونیستی و تأثیرات منفی آنها بر اوضاع اقتصادی و اجتماعی اروپا. مـا عـین برخی از اطلاعات و بعضی از قضاوت‌های پنهان اروپایی‌ها را داریم. آنها متأسفانه جرأت و شهامت بیان آشکار آن را ندارند.

ماجرای انتقال ترودو و خانواده اش به مکانی مخفی از زبان وزیر اطلاعات 

هزاران نفر از اعضای اتحادیه کارمندان عمومی کانادا و کارمندان حوزه آموزش (معلمان) در شهر تورنتو تظاهرات گسترده برگزار کردند. مهم‌تر از آن، تجمعات سال گذشته کامیونداران کانادا بود که موجب شد جاستین ترودو (نخست وزیر) به همراه خانواده‌اش به مکانی مخفی منتقل شوند! پلیس برای متفرق کردن معترضین در اتاوا از سلاح صوتی برد بلند LRAD استفاده کرد که صدمات مغزی و شنوایی در پی داشت.

روایت وزیر اطلاعات از نقض گسترده حقوق بشر در آلمان 

دولت آلمان که ایران را متهم به خشونت می‌کند در بیش از ۱۲ شهر آلمان، اقدامات قهری علیه معترضین به انجام رسانده و نیروهای پلیس فدرال خود را برای خاموش کردن معترضین به میدان آورده است.

علاوه بر آن، مواردی از قبیل: بی‌عدالتی تحصیلی نسبت به دانش آموزان خارجی مقیم آلمان، نژادپرستی در حوزه اشتغال (بویژه نسبت به بانوان محجبه)، بحران کودکان فقیر در این کشور، تضییع حقوق و دستمزد زنان شاغل و... از دیگر موارد نقض صریح حقوق بشر در این کشور است.

علت عصبانیت فرانسه از ایران به روایت وزیر اطلاعات 

یکی از علل موضعگیری‌های اخیر مکرون علیه کشورمان، «شناسایی و بازداشت دو مأمور اطلاعاتی فرانسوی» توسط وزارت اطلاعات است. ما چندی پیش فقط گوشه‌هایی از مأموریت آنها را برملا کردیم. مهم‌ترین و اثرگذارترین موضوع را هنوز رو نکرده‌ایم.

به هر حال مکرون آنقدر نپخته هست که براحتی سرش کلاه بگذارند. همچنان که در تحمیل ملاقات با آن زن لوده، سرش کلاه گذاشتند و بی آبرویش کردند.

برنامه‌ریزان و حامیان فتنه و اغتشاش و آشوب در کشورهای خودشان به آن مبتلا خواهند شد و این تقدیر الهی است

اخیراً دولتمردان آلمانی در سفر به اقلیم کردستان با این مسلحین تجزیه‌طلب و تروریست ملاقات کرده و قول و قرارهایی گذاشته‌اند؛ این قطعاً بی پاسخ نخواهد ماند

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها